Tänker...

Just nu längtar jag jättemycket tills vårt hus är klart. Vi har ju inte tänkt att flytta in förrän till sommaren, men jag vill så gärna se hur huset blir när det blir klart. Jag längtar efter att julpynta det, efter att se våra möbler på sina nya platser, att stänga dörren om oss och vara hemma!
Häromdagen gick det förbi en tjej som stannade och undrade om det var vårt hus, när jag sa att det var det, sa hon att hon tyckte att det var det finaste huset i hela Höllviken. Det kan jag leva på ett tag, att det finns en helt främmande människa som tycker att vårt hus är det finaste i hela Höllviken.  Hoppas att hon kommer in och hälsar på när huset står klart. Och alla ni andra som läser här och som kanske inte känner oss, kom gärna in om ni har vägarna förbi. Vi visar så gärna upp vårt vackra hus.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hittade till er blogg via KarlsonHus hemsida. Jättekul att följa vägen till ert drömhus! Och viket fint hus ni får!
Själv bor jag i lägenhet och drömmer mest varje dag om ett hus i er stil. Lycka till!

2007-12-16 @ 22:54:44
URL: http://hallakulle.bloggagratis.se
Postat av: Anna

Tack för din snälla kommentar på min blogg.
De flesta foton har jag tagit själv. Särskilt nöjd är jag sällan...
God förjulstid (som de säger i Norge)!

2007-12-18 @ 22:06:47
URL: http://hallakulle.bloggagratis.se
Postat av: ulla

Vilket vackert hus ni bygger, trodde först det var ett äldre hus som ni renoverar.
Lycka till med huset från Skellefteå i norr, hittade din blogg här på nätet

God Jul
/ Ulla

2007-12-22 @ 16:11:33
URL: http://gingergirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0