Fönster och dörrar

När vi satt med arkitekten och ritade vårt hus var det egentligen aldrig någon diskussion, vi skulle ha fönster med äkta spröjs och kitt. KarlsonHus använder RMsnickeriers spröjsade fönster och de är jättefina. Dörrar valde vi också därifrån. och vi är nöjda med dem också. Sedan kom turen till garageportar och förrådsdörrar. Oj vad det var svårt att veta vad vi skulle ta. Har ni en aning om hur fula garagelösningar det finns? Vi hittade inte en enda vi tyckte var snygg. Till slut, gömd på någon av RMsnickeriser alla sidor, hittade vi att de också tillverkade garagedörrar. Vi beställde utan att ha sett mer än denna lilla bild

image253

Vi hoppas att den blir snygg. Den ska levereras nu i veckan, så jag återkommer med bild.
Jag tror att det var denna förrådsdörr vi beställde, man jag kan ha fel, kanske var det en med fönster...
image252

Kommentarer
Postat av: karina

Kul blogg jag hittat till! Det är verkligen roligt med husbygge. Ha de gott och lycka till med byggnationerna! MVH Karina
(Dörrarna blir nog bra)

2008-01-22 @ 21:54:41
URL: http://byggoinred.blogg.se
Postat av: Karin

Hej så roligt att du kikade in till mig så att jag kunde hitta hit :) Det ska bli väldigt spännande att följa er husdröm. Tryckena och ringklockan är verkligen jättefina.
Bysten föreställer ingen särskild tror jag men jag kallar den för Selma för av någon anledning kommer jag att tänka på Selma Lagerlöf när jag ser den :)
Ha en skön dag
Kram Karin

2008-01-27 @ 16:05:29
URL: http://karinkrut.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0