Lite nya byggbilder

Trots allt får man väl lägga in lite nya husbilder, det är ju ändå det denna blogg handlar om..
Först en bild på elektrikerns arbete. Han har satt lådor till spotarna vi ska ha i taket.
image234


image235


image236

Här står centraldammsugaren och väntar på att bli installerad. Idag skulle vi bestämma var vi ville ha urtagen till centraldammsugaren... Kan ni se mig framför er, jag gick omkring och såg hur långt jag nådde genom att ha ett snöre som var 11 meter, bundet i en dammsugarslang. Och så band jag fast snöret på olika ställen och fösökte låtsas att jag dammsög bakom soffan och så..:)

image237

Jag undrar fortfarande hur det ska kunna bli värme i badkaret, när det är öppen jord rakt under...

image238

I vardagsrummet ligger en "liten" brädhög, som Micke bar in härom dagen. Fy tusan vilket jobb. Brädorna ska så småningom bli väggar i huset.

image239

Daniel och Jesper arbetade ute, här står Daniel och balanserar på byggställningen
image241

och här står Jeppe.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej! Men vilket hus! Vad vackert! Roligt att följa ert husbygge. Tänk att bo sådär vid havet. Det är min allra största önskan. Jag o sambon har sagt att när barnen är stora o utflugna. Ja, då blir det en skånegård vid havet..
Ha en trevlig helg!
kram susanne

2008-01-19 @ 00:50:02
URL: http://meandalice.blogspot.se
Postat av: Viveka

Varför inte förrän barnen är utflugna?? Barn gillar också havet.

2008-01-20 @ 11:31:23
URL: http://humlebacken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0