Helt slut efter en hel dag på mässan...

Idag har vi stått på mässan hela dagen. Det känns i kropp och knopp nu kan jag berätta. Några bilder blir det inte idag, för jag glömde sätta kortet i kameran. Jag återkommer med det i morgon.
Vad jag slås av är att de flesta montrarna i mässan ser så himla tråkiga ut. Det är tre väggar, några vepor och ett par stolar. Kanske ett broschyrställ.. Jättetrist. Själva tycker jag att vi har tänkt till och ansträngt oss för att skapa en känsla i vår monter. Jag hittade en enda annan monter i vår hall, som kändes att det var en massa jobb nerlagt på och det var Sabinas. Kolla hennes blogg för att se så fint hon hade gjort det.
Jag återkommer med lite bilder från mässan i morgon eller till helgen..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag kan tro att er monter nog var den finaste! Och jag håller verkligen med, att i såna sammanhang kan man se urtrista montrar, inte direkt lockande!

Ska bli spännande att se lite bilder ändå från mässan!

Ha en lyckad mässhelg och tack för titten hos mej!

Kram

Lisa

2008-03-07 @ 14:07:36
URL: http://lisastorp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0