Ny blogg

Vill ni veta något riktigt kul?
Maria-Isabel har börjat blogga.


Ni vet Maria-Isabel som har varit här och gjort reportage. Inredningsfotografen som gör reportage för tidningar som Lantliv, Vakre Hjem och Allt om Kök och Bad.
Gå in på hennes blogg - Vintage & Morrhår - och NJUT av hennes underbara bilder, kryddade med roliga berättelser om hur det går till i verkligheten när man gör reportage. Jag vet också att Maria är lite på span efter nya objekt.

Så klart tycker jag att det är extra kul att hon i övre högra hörnan har med en bild från Humlebacken som kommer att komma i reportaget hon har gjort. Den är liten, men oj vad fin den är. Ni får inte se den större förrän reportaget har kommit ut.
Glöm nu inte att skriva kommentarer till Maria, så att hon känner sig riktigt välkommen i bloggvärlden!

Kommentarer
Postat av: Maria-Isabel

Vilken lansering Viveka, det är ju bara skumpan som fattas, haha!! Tusen tack för att du tipsar om min blogg som inte en själ hade hittat annars...

Kramis!

PS: När reportaget från Humlebacken är publicerat i Sverige tycker jag att vi fixar ett sånt snyggt bildspel som Lexingtom har, fast med Humlebacken-bilder istället!

2008-11-29 @ 09:44:57
URL: http://www.vintagemorrhar.blogspot.com/
Postat av: Hem

Vad skoj med ditt reportage, vet du när det kommer ut? Ska in och kika på hennes blogg nu, tack för tipset! kram

2008-11-29 @ 13:22:07
Postat av: Hem och Lycka

Vad skoj med ditt reportage, vet du när det kommer ut? Ska in och kika på hennes blogg nu, tack för tipset! kram

2008-11-29 @ 13:22:38
URL: http://hemochlycka.blogspot.com
Postat av: Charlottas Hemmaplaner

Hej Viveka!



Tack för tipset om denna nya blogg. Skall genast lägga till den till min läslista. Bilden på Humlebacken var otroligt fin. Skall bli kul att se mer bilder från detta reportage.



Trevlig lördagskväll!



//Charlotta.

2008-11-29 @ 17:10:47
URL: http://hemmaplaner.larssonslounge.se/#home
Postat av: Malin

Väldigt fina bilder, när kommer repotaget om ert hus?

Ha en trevlig lördag kväll

/Malin

2008-11-29 @ 17:19:19
URL: http://twoswedishcottages.blogspot.com/
Postat av: Brunkullan med Mosipperötter

Vad kul! Ska kika in där då:)

Duken från Hem och Hav kom igår!!! Oj så fin den är. Ännu finare i verkligheten!

En kökshandduk fick jag också med i paketet:D



Ska betala under helgen..har inte koll på nya dosan till internetbetalningarna dock, så Tommy ska få ha lite undervisning här hemma..hihi;)



Susanne

2008-11-29 @ 20:09:11
URL: http://www.fantastiska-fyran.blogspot.com
Postat av: Ella

Vad bra med tipset till hennes blogg hon tar verkligen underbara bilder, har varit inne och hälsat henne välkommen och såg direkt att det blir ytterligare en fin blogg att följa.

Ha en rikitgt trevlig 1:a advent!

Ella

2008-11-29 @ 20:28:33
URL: http://engsroom.blogspot.com
Postat av: Sara Small Town

Hej hej,



Tack för tipset med Maria-Isabel´s blogg. Jag har redan hunnit läsa igenom stora delar och jag gillar den verkligen! Bilden på erat hus har ju fått en fin och hedersam plats :-)



Jag vet inte om jag sagt det förrut, men jag gillar verkligen din nya header! Jag måste försöka ta mig i kragen och göra en själv. (Fast egentligen skulle tycka de vore kul med en helt ny bloggdesign. Kanske skulle jag ta och investera i en proffsig bloggdesign som en julklapp till mig själv. Du har väl inte någon bra bloggdesigner på lager eller?!)



Ha en bra kväll!



Kramiz

/Sara Small Twown

Kram

/

2008-11-29 @ 21:19:18
URL: http://smalltownstyle.blogg.se/
Postat av: maria

Vad tråkigt att du känner dig krasslig och snorig. Hoppas det inte dämpar ditt adventspysselhumör nu.



Själv har jag varit snorig så länge nu att det börjar kännas som ett normalt vara...om du fattar vad jag menar. Är så trött att ögonen går i kors.



Ville egentligen bara säga gonatt eftersom det inte blev någon godmorgon lilla skånska denna morgon;)



Gonatt...och kram eller godnattkram;)

2008-11-30 @ 00:34:50
URL: http://lundinsnyahus.blogspot.com
Postat av: Gúa

åhhh! Fatta att jag blev GLAD nu...:)

Klart att Maria ska blogga!

Jag ska också berätta om det imorgon..:)



Viveka, du är så bra!...och generös som få!

Jag är så himla glad att jag har fått träffa dig!



Kram på dig och en härlig första advent till er alla!

2008-11-30 @ 00:58:06
Postat av: Caroline

Åh, tack för fina tipset - den där bloggen kommer att bli en stor favorit, det känner jag redan nu...! Ser fram emot att se reportaget i Vakre Hjem - för en gångs skull har jag ju "närmast" till tidiningen ifråga och slipper skicka runt mamma på tidningsjakt... ;) Såg att du inte var helt i form, njut av söndagen, vila dig i form och krya på dig! Stor kram Caro

2008-11-30 @ 12:19:59
URL: http://www.karlsebakken37.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0