Utmärkelser

Sista dagarna har det ramlat in tre fina utmärkelser. Jag blir så glad att någon tänker på mig när det är dags att skicka vidare.
Först ut var Magdalena med bloggen Magdalenas hem.



Magdalena är urduktig på att ta fina bilder och så har hon en härlig webshop som ni måste besöka om ni inte varit där innan. Tack Magdalena, I love your blog too!!

Sedan kom Maria, söta rara Maria med Lundins Nya hus. Hennes motivering gjorde mig på gränsen till tårögd:
Så här skrev hon: Viveka (Humlebacken) Nu handlar det inte längre bara om det fantastiska huset med den fantastiska trädgården. Nu handlar det om VIVEKA. Say no more!

Alla utmärkelser i världen tillbaka rakt till dig dig, Maria!! Tack sötis!

Och så sent som idagkom den tredje, från Malin på Two Swedish Cottages. Malin skriver: "Jag är såååå sugen på deras örtagård".

Ok, Malin kom och hämta den! Tusen tack för utmärkelsen, jag blev superglad!

Nu ska jag bara fundera (eller fnula, som jag har lärt mig av Lundinskan att det heter) på vem jag ska skicka vidare till...
kram och gonatt så länge!





Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis till utmärkelserna du är verkligen värd dem! Jag läser denna blogg nästan varje dag, och läser allt! :)

Kram Lina

2008-11-02 @ 08:01:53
URL: http://cestlavieblogg.blogspot.com
Postat av: ColonialEast

Hej Viveka!

Vad mycket fina utmärkelser du fått - de är du verkligen värd!! Har visst missat flera inlägg igen. Har legat på soffan och varit sjuk i en hel vecka - blir galen!!! Men vilket reportage!!!!!! Det ser ju hur läckert ut som helst. Ska bli jättekul att se hela reportaget när det hamnar i någon tidninge. Och din syrra är ju bara för skoj. Vilken ide att rita halloweenpumpa på magen. Superskoj!! Vad härligt mysigt det ser ut hemma hos er nu. Själv sitter man i snålblåsten och röran och längtar tills allt blir klart!!!

Kram!!

2008-11-02 @ 14:05:41
URL: http://colonialeast.blogspot.com
Postat av: Caroline

Grattis till fina utmärkelser, de är du väl värd! Tack för fina kommentarer på sistonde, de värmer och jag blir lika glad varenda gång du har varit inne och hälsat på! Lovar att visa bilder men det får vänta tills jag kommer hem från Stavanger och hinner med en tur till Tinnies först. Det blir säkert en hel del rapporter på gardintyger framöver, Jakten På Det Perfekta Gardintyget fortsätter... Ha en skön söndagseftermiddag nu! Stor kram Caro

2008-11-02 @ 16:32:59
URL: http://www.karlsebakken37.blogspot.com
Postat av: maria

Nu blir jag rörd tillbaka när du skriver så:)

Puss på dej!



Jag har skrotat klart och drabbats av ännu en bloggdiarre;)



Jag har en liten hälsning till MIcke, du är utmanad. Hoppas du tar den;)



Kramar Maria

2008-11-02 @ 17:12:27
URL: http://lundinsnyahus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0