Handlat på C´est la vie

Häromdagen kom ett paket till mig

Rolig form va?

Det innehöll denna fina pennburk som jag ska ha på mitt nya skrivbord i mitt nya arbetsrum som skaaa bli klart snart. Sedan kom jag på att jag nog måste köpa en sån här burk till, det hade ju varit snyggt om Micke hade en på sitt skrivbord också.. Pennorna kommer från Granit.

och denna "kon" eller vad det ska kallas. Jag tänkte att den skulle stå på kakelugnens spiselfris, men den var för stor. Tills vidare står den på ett bord i vardagsrummet. Lyktan kommer från Kate W:

3 krokar att ha utomhus. Här ligger de på mitt planteringsbord i väntan på att jag ska bestämma var vi ska ha dem.

Och så spjutet, det som gjorde att paketet fick så rolig form. Passar bra i en gräsrabatt.. Jag gillar tydligen den franska liljan, det visste jag inte:)
Tack snälla Lina på C´est la vie Home, jag är jättenöjd med sakerna!

Kommentarer
Postat av: Stillas Malva

Mmmm... riktigt, riktigt snyggt pennskrin... ett sådant blir jag allt lite sugen på! Himla snyggt med alla vita pennor dessutom och inte en massa pennor av olika färg och storlek så som det ser ut i min "stökiga" mugg där mina pennor trängs.



Stort tack för tipset om Moderskeppet! Ska försöka få grepp om det här med Photoshop så småningom...

Kram

2008-10-09 @ 18:38:48
URL: http://www.malvasrum.blogspot.com
Postat av: Brunkullan med Mosipperötter

Ja verkligen fina saker du köpt! Visst är deras butik underbar!!



Te är gott. Själv gillar jag inte earl grey så mycket. Är mer för lite fruktigare teer..men visst tycker jag en del earl grey är goda:)



Tack också för dina alltid så snälla och mysiga kommentarer hos mig:)

Susanne

2008-10-09 @ 20:18:27
URL: http://www.fantastiska-fyran.blogspot.com
Postat av: maria

Oj vilket fint pennskrin, och snyggt till de vita pennorna. Lyktan var även den superfin.



Vilken tur att du "bara" Skånskar på Lundska för då

förstår ju jag min nollåtta dig bättre;)



Krrrram äsch jag kan inte härma den dialekten;)



Kram Maria

2008-10-09 @ 23:00:33
URL: http://lundinsnyahus.blogspot.com
Postat av: ColonialEast

Halloj där! Fattar inte vart jag tagit vägen. Missat en hel drös med inlägg här. Men oj vad kul med en update. Vad det händer grejer!!!! Trädgården och badrummet och jag vet inte allt. Den där vindflöjeln var superfin!! Sån skulle jag vilja ha men det passar inte på vårt hus. Gud vad fint ert hus är Viveka. Helt fantastiskt! Och trädgården är ju snart klar den också. Kram!!!!!

2008-10-10 @ 00:28:38
URL: http://colonialeast.blogspot.com
Postat av: Lina

Tack själv Viveka! Vad roligt att du är så förtjust i sakerna.

Sotr kram o ha en bra helg!

Kram Lina

C´est la vie Home

2008-10-10 @ 10:20:03
URL: http://cestlavieblogg.blogspot.com
Postat av: Tina på Peppar och Vanilj

Vilka fina saker du för in i ditt fina hem! :D



Ha det gott!/Tina

2008-10-10 @ 14:43:05
URL: http://www.pepparochvanilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0