Idag händer det grejer..

Idag kommer gräsmattan. Redan kl 8 kom Anders från Bodeborns gräv och började med att gjuta fundamentet till vår flaggstång.

Runt omkring är det alldeles lerigt och geggigt. Det ska bli så skönt när gräsmattan kommer på plats.

Det var ju några veckor sedan nu som jorden kom på plats, och vi har varit ute och gått på den en hel del, och det är bra, för då packas den. Nu krattar Anders ytan för att få den så jämn som möjlligt.

och till lunch kommer gräset. Jag återkommer med fler bilder då!
Det är så vackert ute idag, höstfärgerna lyser ikapp med den blå himmeln. Det blir nog många rundor ut med kameran idag.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad spännande, jag ser fram emot fler bilder!!

2008-10-23 @ 11:49:40
URL: http://lindasdagar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, jag ser också fram emot bilder!

Så skönt att få färdig gräsmatta... utan mossa :)

Det gör så mycket när det blir grönt och det ser mycket prydligare ut också!

2008-10-23 @ 13:29:26
Postat av: Proforma

Det var Proforma som lämnade kommentaren ovan :)

2008-10-23 @ 13:37:16
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: maria

Åhh vad skönt att vara tillbaka igen! Märker att jag får "Humlebacksabstinens" när jag inte haft möjlighet att kika in här i den takt jag önskar;)



Det kommer bli så fint med det gröna nu när det andra tagit form. Ser verkligen fram emot mera bilder!



Du har en "mojäng" bredvid spisen med oljor och sånt. Vart har du funnit den? Skitsnygg tycker jag!



Och den stora presenten, vad var det? En lövblås?



Fina presenter du fick förresten när du fyllde jämt;) Fyra Fyra inte illa;)



Kram Maria

2008-10-23 @ 13:52:24
URL: http://lundinsnyahus.blogspot.com
Postat av: Ina

Spännande.... ser fram emot mer bilder.

// ina - morkullan - otterslatt

2008-10-23 @ 14:33:57
Postat av: Underbara Små Ting

Så otroligt praktiskt att få en färdig gräsmatta på en gång. Jag ser självklart fram emot fler bilder.



Kram Kram

2008-10-23 @ 14:49:42
URL: http://underbara-sma-ting.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0