Utbetalning, inbetalning och datorhaveri

Datorn har haft en liten sjukdom, typ influensa eller nåt. Trist. Men nu är den på G igen. Under tiden har jag hunnit få min första utbetalning.
1568 kr har ni alla bidragit med, ni som är här och tittar med jämna mellanrum. Ju oftare ni kommer, desto mer pengar till UNICEF.
Tyvärr måste man ju betala skatt och sociala avgifter så det blir ju inte riktigt så mycket. Detta betyder att jag nu betalar in
831 kr till . Tack allihop som bidragit till det. Låt oss samla in ännu mer nu fram till nästa utbetalning. Det är alltså alla mina reklampengar från bloggen som går till UNICEF. OCh det blir mer reklampengar ju fler dagar i veckan ni är här!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var inte dåligt! Synd bara att det inte är hela summan som går dit!

2008-10-22 @ 22:25:16
Postat av: Fredrik

bra jobbat!

2008-10-22 @ 23:58:45
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: Aggie

Det var imponerande!

Och vi tittar in på bloggen, det är så himla kul och du är så himla flitig både med projekt och med bloggen. Det är också imponerande.

För mig har det blivit till en ritual att om aftonen, innan jag släcker ner cybermaskinen, ta en runda till mina favvobloggar dit jag, så klart, då, räknar, Humlebacken!

Så kämpa vi vidare med våra svenska avgifter och skatter!

Lev väl,

Aggie, utan egen blogg!

2008-10-23 @ 00:19:35
Postat av: Malin

Toppen, kul att det blivit såpass mycket. Jag komemr tilbaka i morgon;-)

/Malin

2008-10-23 @ 07:57:17
URL: http://twoswedishcottages.blogspot.com/
Postat av: Vella

Hej,hej!

Följer din blogg via bloggkoll, så jag har koll på allt som händer hos er.... Och händer något, ja det gör det ju hela tiden hos er. Ni får såå fint. Jag är glad att din blogg nästan har varit en ren trädgårdsblogg sista tiden...ME LIKE!!

Jag tittar med gott samvete in här ofta, för då blir det ju mer pengar till UNICEF :)

Kul att du kikade in till mig.

Kram Vella

2008-10-23 @ 09:14:05
URL: http://vellasgarden.tradgardsblogg.se/
Postat av: Lina

Härligt! Borde inte vara så att en del går till skatt, det är ju mkt bättre pengarna går till unicef. :)

2008-10-23 @ 15:17:58
URL: http://cestlavieblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0