Härlig respons!

Jag har fått superhärlig respons på mitt inlägg om fula saker. Många skrattade och tyckte att jag var lite knäpp, men när det kom till kritan så höll de flesta med.
Fler fula saker som diskuterades var fjärrkontroller och bärbara telefoner (som båda dessutom har en förmåga att försvinna).
Det där med tandkrämstuber var det också många som höll med om, och faktum är Pellan, att jag hade några av Vademecums snygga tandkrämstuber i våras, de var mycket bättre än dem man hittar nu.
Blommigt överdrag till soptunnorna har jag fått tips om, men jag tycker nästan att det förstärker deras fulhet, man ser dem liksom ännu mer..
Från Ann på jobbet (tack Ann) fick jag denna underbara bild:

Snacka om att jobba med designen på stuprören. Jag har för mig att hon sa att det var från Frankrike. Coola va?

Igår satte jag och syrran igång med en Photoshopkurs som vi ska gå denna termin. Det är Jönköpings högskola som anordnar den och den går helt på distans. Så ni kan räkna med att mina bilder kommer att bli snyggare allteftersom hösten går...

Kommentarer
Postat av: Petronella

Hejsan! De där stuprören skulle man haft, som rena rama konstverken. Vi bor inte så nära så att vi ser huset härifrån men det ligger på samma "tomt", ca 200m från det huset vi hyr nu. Så vi hör när de spikar och har sej:o) Jag körde äldsta dottern till hennes internat igår så jag hann aldrig ner men nu ska jag snart ner och kolla. Ha en bra dag! Kram Petronella

2008-09-10 @ 08:07:54
URL: http://pellanochorjanbyggerhus.blogspot.com
Postat av: Lisa

Håller verkligen med om de fula sakerna. Alla dessa prylar som har med el och teknik att göra är urfula.

Kul idé och kanske någon designer nappar - vem vet!

Sturröret är ju jätteläckert!



Så jättefina växter du har satt - perfekt att sätta ut dem nu så de hinner rota sej lite. Du kommer att få en prunkande trädgård tills nästa sommar!



Ha det gott och lycka till med photo-shop kursen!

Kram

Lisa

2008-09-10 @ 11:48:15
URL: http://lisastorp.blogspot.com
Postat av: sommar-rummet

HEJ! Du har en AWARD att hämta inne hos mig! Gillar att kolla på din blogg, fastän jag kanske inte alltid kommenterar det jag ser. Du har stil och ser att du har en tanke med det du gör! Ha det gott! KRAM

2008-09-10 @ 13:10:57
URL: http://sommar-rummet.blogspot.com
Postat av: Maria på Adrians backe

Aha, om du då skulle bli kidnappad i maj kan du ju redan nu berätta för dina nära och kära att Adrians backe, Dalarna kan vara ett bra ställe att leta på... Fast de får inte leta på en gång... ;)



Kram

Maria



2008-09-10 @ 13:41:38
URL: http://adriansbacke.blogspot.com
Postat av: Granne med Selma

Nu har jag suttit en lång stund och bara njutit! Kan man verkligen ha det så vackert som ni har det? Otroligt fina rabatter med rosor och böljande form. Säg ett superlativ i positiv klang som inte passar in hos er.

Ditt inlägg om fula saker var befriande härligt:-)

Kram från suktande rosenrabattsönskande Sussie

2008-09-10 @ 23:01:49
URL: http://grannemedselma.blogspot.com
Postat av: fia

ja stupröret va ju super fint tänk vad man kan göra om man låter fantasin flöda lite .

2008-09-12 @ 14:01:47
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0