Snabbfråga

Någon som vet var man kan köpa typ såna här?

Kommentarer
Postat av: Ina

hejsan

Kolla i tex. pysselaffären panduro... alt. byggaffär.. tror jag sett ngt liknande där..

eller typ Ikea.. fast där är de inte så fina....

kram Ina

2008-09-11 @ 11:47:58
URL: http://morkullan-otterslatt.blogspot.com/
Postat av: Aggie

Hej!

Titta på www.designsmide.se. De har något m ung samma funktion, men inte alls lika snyggt som på din bild. Kanske vet de var man kan hitta....

Lycka till.

Aggie, utan egen blogg.

2008-09-11 @ 13:53:02
Postat av: Aggie

Ja, det är jag igen - Aggie utan egen blogg, alltså!!

Helt klart engagerar din undran mig mycket, för jag har tydligen inte kunnat släppa handtagsfrågan helt, utan kom att tänka på www.thehardwarehut.com. Kikade in som hastigast nu och såg att de har i storleksordningen drygt 14.000 st "knobs", bl a.

Kan det vara något, tro?

Lycka till igen!

Aggie

2008-09-11 @ 14:36:45
Postat av: maria

Men vad korkad jag är. och än värre jag erkänner det utan att behöva;-)



Först visste jag inte vad det var. Tänkte en krok! Men så insåg jag att grejjerna man hänger där måste ju trilla av dårå!



Sedan när jag tittat på bilden länge nog började jag inse att det kanske var ett handtag av någe slag.



Ganska coolt handtag faktiskt. Har du ett gammalt härligt vackert skåp med en massa små lådor du skall ha handtagen till månne? Smart i så fall att skriva på etiketten vad som finns inuti.



Bla, bla bla vad jag babblar.



Nej jag vet inte vart de finns, men jag hoppas du finner dem för de var fina;)



Kramar Maria

2008-09-11 @ 21:09:39
URL: http://lundinsnyahus.blogspot.com
Postat av: Aggie

Nu är det jag igen!!! Aggie!!!

Det finns snarlika om du går in på www.thehardwarehut.com och tittar under B and M Hardware (tillverkaren). Vad som skiljer är att på din bild är det fyra skruv, på BNM:s är det bara två. Artikelnr hos thehardwarehut är BAM7405, BAM8405, BAM1405 & BAM2405 (olika material).

Grejen är att vi har också precis fått oss ett nytt hus med en del detaljer i och jag var och tittade på ovanstående hemsidor och när jag såg din bild ringde det små, små, väldigt små, men ändock klockor bak i mitt huvud....

Hoppas mitt upprepande kan vara till någon nytta!

Jag har ju glömt att säga att jag tycker din blogg är helt underbar, fina bilder och väldigt, väldigt både rolig och trevlig. Jag följer den nogsamt!

Aggie. Igen.

2008-09-11 @ 22:36:30
Postat av: Lisa Wimmer

Halloj

Kolla byggnadsvårdsbutiker på nätet, googla så kommer det en massa butiker.

lycka till

2008-09-12 @ 07:59:26
Postat av: Petronella

Hejhopp! Nu är det fredag! tjoho...Ser att du fått många tips angående "etiketthållaren". Bra med blogg ;o) Nej riktigt så liten är inte farstukvisten, tur är väl det. Men den är långsmal så den blir nog inte helt lätt att möblera bra. Men jag har fått en del tips. Lyktor tror jag med kan vara fint som du har. Vårt altangolv blev klart igår och den är inte heller stor. Nästa sommar blir det nog altanbygge :o) Ha en bra helg! Kram Petronella

2008-09-12 @ 08:00:08
URL: http://pellanochorjanbyggerhus.blogspot.com
Postat av: ColonialEast

Hej Viveka!



Håller med om fula sakerna!! Jag har bland annat haft lite funderingar på att börja designa saker och lösningar för att få bort fula "saker" (kanske inte exakt på de saker du tar upp men liknande tankar) men jag har inte kommit så långt.... Mitt problem är att jag får ungefär fem "lysande" affärsideer om dagen och hinner aldrig genomföra dom. Men vem vet ....



Vi kanske borde ha en liten "bloggworkshop" och spåna lite :-) Tror folk blir mer och mer medvetna i sina val och söker specifika lösningar.



Såna handtag du visar tror jag att jag sett på Byggfabriken. De är inte exakt så där bulliga och fina men ser OK ut. Tänkte köpa såna till sonens förvaringsmöbel bland annat. De är superfina tycker jag.



Mitt hus: Bilden till höger i marginalen är baksidan och de andra bilderna är framsidan. Lite förvirrande.



Petra



2008-09-12 @ 09:59:55
URL: http://colonialeast.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0