Utmaning

Blev just utmanad av En mammas drömmar

 

Fem saker i frysen
Kycklingfiléer
Frysta wiernbröd, bara att baka klart i ugnen
Wokgrönsaker (så himla praktiskt när man har bråttom)
5kg rabarber (ska göra saft SNART...)
Färdigskivat bröd


Fem saker i garderoben
Vita långksjortor (säkert 5 stycken)
Min pappas gamla skinnväst, från 1963
Svarta linnebyxor
Vita linnebyxor
2 katter

 

Fem saker i bilen
GPS
Handsfree
Stora plastpåsar som skyddar bagageutrymmet, ifall man skulle råka köra förbi en plantskola…..

En pappkasse med pappförpackningar som ska till sopsorteringen

Grus L


Fem saker i handväskan
Privat mobil

Jobbmobil

En extern hårddisk

Ett par USB-minnen

Min rosa almanacka som jag inte kan leva utan.

 

det var jag det, utmaningen går vidare till tre tjejer som jag verkligen är nyfiken på vad de ska svara:

Min söta syster Fia

Den fantastiskt kreativa och aldrig stillasittande Jeanette

Rara, goa Linda som gifter sig på lördag

 


Kommentarer
Postat av: Petronella

God morgon :o) Jo en tinne hos mej betyder de småkupor som sitter över de "trekantiga" fönster där taket nu nästan ligger för. Kolla på den ritade fasadbilden som finns nedanför fotona på huset så förstår du vilka jag menar. Jag trodde först att de missat det :o) Men de sågar tydligen ut för dem senare! Kram Petronella

2008-09-17 @ 08:03:09
URL: http://pellanochorjanbyggerhus.blogspot.com
Postat av: Tina på KarlsonHus

En hårddisk i handväskan, äkta hacker-style. :-)

Grattis till en fortsatt underbar och välbesökt blogg!

2008-09-17 @ 12:31:53
URL: http://www.karlsonhus.se
Postat av: Lösvirkesbyggarna

Kul utmaning! : )

Det är alltid roligt att få veta mer om människan bakom tangentbordet.

Kram Anna

2008-09-17 @ 12:36:36
URL: http://annajoakim.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0