en till

Här  kom en till som anammat utmaningen:)
Erika

Hej Viveka. Du är en stor inspirationskälla och jag tittar in hos dig så fort du uppdaterar. Dessvärre är min man inte lika glad då jag ofta tycker dina idéer är så bra att jag vill att han ska göra likadant... Men men han är glad att där är bilder i alla fall så att han förstår lite bättre än när jag bara förklarar =).
Kunde inte låta bli din roliga utmaning så här får du mina svar

Skor: Klackar vill jag ju ha, men det får bli Ecco för att hinna med alla barnen.
Sneakers: Nej, inte riktigt jag.
Underkläder: Måste matcha!
Väska: Tyvärr, endast skötväska. En vacker dag så!
Solglasögon: Stora svarta och alltid på.
Klocka: La av mig den för sju år sedan och tänker inte sätta på den igen.
Smycken: Stora ringar i öronen
Tv: Brittiska deckare och Sex in the City
Mobiltelefon: Nödvändigt ont
MP3: Nej
Dator: HP och en stationär Dell
Smink: Alltid mascara och kajalpenna, Lancome
Ansiktskräm: Lancome
Deodorant: Rexona
Tandkräm: Colgate
Schampo/Balsam: Tyvärr något tråkigt för eksemen...
Tvål: Palmolive Milk and Honey
Parfym: Eternity
Mineralvatten: Gör eget
Vin: Amarone
Drink: Champagne
Bröd: Dansk fullkorn
Mat: den stora passionen i livet
Glass: Ben & Jerry´s caramel chew chew
Godis: Kan jag vara utan
Säng: Hästens
Lakan: Hästens
Frisörsalong: Min svägerska, Xtreme Hair
Dagstidning: Sydsvenskan
Magasin: Alldeles för många enligt mannen.

Ha en superskön helg.
Kram

Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

ååå kan du inte skicka över er pool till mig nu? ler

2009-05-31 @ 12:40:12
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: Per Gabrielsson

Hej!

Jag och min fru Grethe har hittat hit efter att ha letat efter vårt drömhus att bygga, vi tror att du är väldigt nära det vi söker! Vi är mycket nyfikna på hur ni gått tillväga, vad ni gjort för arbete själv och saker att tänka på när man bygger ett Humlebacken! Vi hoppas att du skulle kunna ta dig tid att maila oss svar på några frågor? Framförallt är vi intresserad av hur mycket det kommer att kosta oss. Mvh Per och Grethe

2009-06-01 @ 21:19:25
Postat av: Vimsingen

Hallo,

Jag såg att ni köpt omålade dörrar och sedan målat själv. Får man fråga varifrån ni köpte dem?

Hälsningar

/Vimsingen

2009-06-02 @ 08:53:16
URL: http://www.vimsingen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0