Fler

Se där, det här var tydligen ett bra sätt att få dem som inte säger nåt i vanliga fall att ge sig tillkänna:)
Detta kom från Linda:
Hej!Kikar in hos dig så gott som dagligen men har aldrig givit mig till känna tidigare.. ;)
Skor: Vill ha klackar men är dålig på det.
Sneakers: För ofta.T-shirt: När jag jobbar.
Underkläder: Gärna lite färg, men ingen kliande spets!
Väska: Stor där allt ryms.
Solglasögon: Skulle inte klara mig utan!
Klocka: Icke, tiden går så fort ändå. ;)
Smycken: Älskar örhängen!
Tv: Gärna en brittisk kriminalserie.
Mobiltelefon: HTC, alltid i närheten.
MP3: Nej
Dator: Acer Aspire one
Smink: Blir roligare och roligare nu när jag jobbar lite med det.
Ansiktskräm: Nourishing serum + Balancing cream
Deodorant: Forevers Aloedeo
Tandkräm: Forever Bright
Schampo/Balsam: Forevers Aloe..
Tvål: Aloe Liquid soap
Parfym: Yvresse eller 25th Edition ibland.
Mineralvatten: Citron eller granatäpple.
Vin: Är speciellt förtjust i Tandarra för tillfället.
Drink: GT
Bröd: För mycket...
Mat: ..så gott..
Glass: Ben & Jerry´s caramel chew chew
Godis: Inte så ofta
Säng: Ikea, dags att byta.
Lakan: Nytvättade
Frisörsalong: Klang&Co
Dagstidning: Ingen
Magasin:Inredning

Och så har Brunkullan med Mosipperötterna svarat på sin blogg.

Det är kul att läsa och att lära känna er lite bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0