Svar

Några svar på utmaningen har jag fått:

Kolla här:

Trasia
Vita Soltorp
Tankebubblor
En salig röra

Idéverkstaden

Och så denna från Christel
SKOR: snygga! Gärna röda
SNEAKERS: ok, guldsneakers om det är på jobbet ;-) JEANS:ofta - blå, mörka
T-SHIRT: piké, inte t-shirt
UNDERKLÄDER: alltid bara svarta eller vita, basic - enkla
VÄSKA: matchande med skorna
SOLGLASÖGON: nej
KLOCKA: Aldrig - mobilen fungerar bra
SMYCKEN: enkelt med STORA stenar. Vitt guld.
TV: Aldrig! Hr inte sett på TV på 6 år! :-0
MOBILTELEFON: Sony Ericsson (jobbets)
MP3: NEJ
DATOR:Dell på jobet - superskön, hemma HP-OK
SMINK: Mascara varje dag. Ok utan dock
ANSIKTSKRÄM: borde nog
DEODERANT: Ldb Green Tea
TANDKRÄM: olika
SCHAMPO/BALSAM: olika
TVÅL: Dove
PARFYM: Eternety - skulle inte kunna gå ut utan!
MINERALVATTEN: never - endast kranvatten
VIN: till vardags
DRINK: Dry Martini  - helt kart
BRÖD: ALLÄTARE
MAT: är livet!
GLASS: gott
GODIS: endast choklad - on mass!
SÄNG: Continental - superskön!
LAKAN: satin - alltid!
FRISÖRSALONG:nere i Karsson huset! :-)
DAGSTIDNING: Metro
MAGASIN: drömhem & Tädgård, Allt om trädgård och Hem ljuva hem!


Kommentarer
Postat av: maria

Godmorgon lilla stumpan,



vilken sötis du är som tom länkar de som svarar på utmaningen:)



Vill bara önska en riktigt härlig helg för nu ska jag ut i dimman och det kanske medför en liten förstoppning.... man vet aldrig.



Kram, kram

2009-05-30 @ 08:42:45
URL: http://lundinsnyahus.blogspot.com
Postat av: Brunkullan med Mosipperötter

Jag har också svarat:)



Ha en underbar lördag!

Susanne

2009-05-30 @ 09:27:11
URL: http://www.fantastiska-fyran.blogspot.com
Postat av: Linda

Hej!Kikar in hos dig så gott som dagligen men har aldrig givit mig till känna tidigare.. ;)

Skor: Vill ha klackar men är dålig på det.

Sneakers: För ofta.T-shirt: När jag jobbar.

Underkläder: Gärna lite färg, men ingen kliande spets!

Väska: Stor där allt ryms.

Solglasögon: Skulle inte klara mig utan!

Klocka: Icke, tiden går så fort ändå. ;)

Smycken: Älskar örhängen!

Tv: Gärna en brittisk kriminalserie.

Mobiltelefon: HTC, alltid i närheten.

MP3: Nej

Dator: Acer Aspire one

Smink: Blir roligare och roligare nu när jag jobbar lite med det.

Ansiktskräm: Nourishing serum + Balancing cream

Deodorant: Forevers Aloedeo

Tandkräm: Forever Bright

Schampo/Balsam: Forevers Aloe..

Tvål: Aloe Liquid soap

Parfym: Yvresse eller 25th Edition ibland.

Mineralvatten: Citron eller granatäpple.

Vin: Är speciellt förtjust i Tandarra för tillfället.

Drink: GT

Bröd: För mycket...

Mat: ..så gott..

Glass: Ben & Jerry´s caramel chew chew

Godis: Inte så ofta

Säng: Ikea, dags att byta.

Lakan: Nytvättade

Frisörsalong: Klang&Co

Dagstidning: Ingen

Magasin:Inredning



Trevlig helg!

2009-05-30 @ 10:16:05
URL: http://www.kroppshalsa.se
Postat av: Erika

Hej Viveka. Du är en stor inspirationskälla och jag tittar in hos dig så fort du uppdaterar. Dessvärre är min man inte lika glad då jag ofta tycker dina idéer är så bra att jag vill att han ska göra likadant... Men men han är glad att där är bilder i alla fall så att han förstår lite bättre än när jag bara förklarar =).

Kunde inte låta bli din roliga utmaning så här får du mina svar



Skor: Klackar vill jag ju ha, men det får bli Ecco för att hinna med alla barnen.

Sneakers: Nej, inte riktigt jag.

Underkläder: Måste matcha!

Väska: Tyvärr, endast skötväska. En vacker dag så!

Solglasögon: Stora svarta och alltid på.

Klocka: La av mig den för sju år sedan och tänker inte sätta på den igen.

Smycken: Stora ringar i öronen

Tv: Brittiska deckare och Sex in the City

Mobiltelefon: Nödvändigt ont

MP3: Nej

Dator: HP och en stationär Dell

Smink: Alltid mascara och kajalpenna, Lancome

Ansiktskräm: Lancome

Deodorant: Rexona

Tandkräm: Colgate

Schampo/Balsam: Tyvärr något tråkigt för eksemen...

Tvål: Palmolive Milk and Honey

Parfym: Eternity

Mineralvatten: Gör eget

Vin: Amarone

Drink: Champagne

Bröd: Dansk fullkorn

Mat: den stora passionen i livet

Glass: Ben & Jerry´s caramel chew chew

Godis: Kan jag vara utan

Säng: Hästens

Lakan: Hästens

Frisörsalong: Min svägerska, Xtreme Hair

Dagstidning: Sydsvenskan

Magasin: Alldeles för många enligt mannen.



Ha en superskön helg.

Kram

2009-05-30 @ 22:14:18
URL: http://villalilja1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0