Awarder

På sistone verkar det som det där med att dela ut en award har kommit tillbaka ganska starkt. Jag är inte så bra på att skicka dem vidare, förlåt alla.. Men jag är uppriktigt glad och stolt när jag får en award, det är jag.
I går var det dags igen, denna gång från Kronblad och Lantliv, tack Jeanette!!

Med denna award följer att man ska avslöja 7 saker om sig själv! Här kommer dem:

1. Jag är nitiskt ordningssam med vissa saker, på jobbet till exempel, medan mitt skrivbord här hemma kan få den mest slarviga person att häpna över mitt slarv..
2. Jag är en riktig hemmamänniska, längtar nästan alltid hem och älskar att inte ha bestämt att jag ska någonstans så att jag bara kan se fram emot att vara hemma.
3. Jag är lat. På riktigt lat. Undviker ofta att göra saker om jag tror att någon annan kanske kommer att göra dem.
4. Jag är en riktig igångsättare, en idéspruta. Sedan är jag inte så bra på att fullfölja och att avsluta..
5. Jag är oftast väldigt nöjd. Jag trivs för det mesta med livet och mår oftast väldigt bra. Sedan händer det såklart saker ibland som gör att jag blir ledsen och inte känner mig så nöjd, men grundkänslan är ändå att jag är nöjd.
6. Jag älskar te och rödvin, men det ska Earl Grey med mjölk, annars kan det kvitta.
7. Jag tycker inte om att vara ensam, trivs bäst med folk omkring, mig, helst familjen och de allra närmsta vännerna, men det kan funka med främmande människor också, bara jag slipper att vara ensam..



Kommentarer
Postat av: Lisa

Grattis till Awarden! Kul att få höra lite saker om dej och jag känner igen mycket! Ha-ha!

Kramar

Lisa

2010-05-09 @ 17:27:37
URL: http://lisastorp.blogspot.com
Postat av: Mamma/Mormor

Jaa, jag kan nog hålla med om allt, speciellt punkt 4...

Kram!

2010-05-09 @ 18:19:15
URL: http://tjernhus.blogg.se/
Postat av: Aggie

Du, den var du värd många gånger om!

Gratulerar!



Man är inte lat, det kallas inte att vara lat, man är rationell - vilket är en fantastisk egenskap att ha! Studier om fenomenet finns! Vetenskapligt fastställt. Samma personer är ofta också idésprutor. En mönsterperson i det avseendet.



Kul det där med Earl Grey och mjölk. Jag tror jag vill minnas det sedan tidigare. Klart det skall vara mjölk i teet och Earl Grey är alltid lika gott.



Ha det bra och hoppas det känns bättre och bättre och att nya lille pissen skänker glädje!



Kram

Aggie

2010-05-09 @ 19:57:08
URL: http://www.snackskalsdalen.blogspot.com
Postat av: Aggie

Det var du värd! Många gånger om! Gratulerar!

Kramar Aggie

2010-05-09 @ 22:16:01
URL: http://www.snackskalsdalen.blogspot.com
Postat av: Aggie

....nämen.......vad hände....................

2010-05-09 @ 22:16:35
URL: http://www.snackskalsdalen.blogspot.com
Postat av: Maria

ENFP? (Myers Briggs profiler). :-)

2010-05-10 @ 06:05:40
Postat av: Merja

Grattis till awarden! Så roligt att läsa litet om dig och jag kan bara konstatera (litet kusligt nästan) hur bra allt stämmer på mig, utom 7:an och enligt din mamma har vi litet samma stil på kök också./Kram Merja

2010-05-10 @ 09:00:18
URL: http://detlillahuset.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0