Fel och konstigt

Idag har det ramlat in nya deltagare till vårteckensutmaningen. Jättekul!! Välkomna!! Tyvärr funkar det inte att lägga till så många deltagare som jag har gjort.. något blir fel och adresserna blir inte länkade. Jättemånga har tappat sina länkar, och jag kan inte göra något åt det, tyvärr. Desstutom har det i villervallan kommit bort några adresser.. Ber om ursäkt och ber er skicka in igen.
Hoppas på en lösning eller en förklaring från blogg.se (som för övrigt har ett inlägg om Vårteckensutmaningen på sin förstasida idag, därav alla nytillkomna deltagare... ).

Tills vidare får ni kopiera och klistra in adresserna.

Klicka för att komma till deltagarlistan


Kommentarer
Postat av: majra1

Jag kommenterade i deltagarlistans sida..

Skriver här också. ;D

Ser att jag behöver förnya adressen.

Tillhör södermanland.

Hoppas det ska gå bra med det. :)



Mari

2011-04-07 @ 09:26:01
URL: http://majra1.blogspot.com
Postat av: Molnigt på himmlen

Gillar att läsa din blogg även om jag tycker den var mer personlig förut. Fortsätt i samma stil!

2011-04-07 @ 20:33:30
URL: http://hongkong-guide.r76.se/vader/
Postat av: Zara Hallman

Hej Viveka.

Kul med framgången för din fina ide vårteckenutmaningen, hoppas det löser sig.

Jo det är mycket som jag aldrig har sett i verkligheten, som sagt så är det många sorters blommor som inte finns här för kylan.

Och jag som älskar blommor, sitter som på nålar ibland och vill se mera, visst har jag rest söderut ibland, men man ska ju pricka in blommningen just då.

Men någon gång så..............

Tack för dina tips, ska försöka hitta en plats för dem, i skyddat läge, ojjjjjjjjjj så intressant det ska bli, om de överlever.

Kan tro att ni njuter av våren nu för fullt.

Ha en fin helg.

Kram Zara

2011-04-08 @ 10:51:53
URL: http://houseofchandeliers.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0