Det går framåt i Sillaröd

Jag tog en tur till Sillaröd också, för att se hur långt det bygget hade kommit.

Glasmästarevillan står där och ser ut som om den aldrig gjort annat. När den är klar och målad så kommer folk på sin höjd att tro att de har bytt takpannor.. den passar så bra in. På tal om måla... vilken färg ska den ha? Själv röstar jag på falurött!

Här är sidan som vetter mot trädgård och ett oändligt vackert landskap.


Just när jag kom så höll de på att spruta in cellulosaisolering. Det ser kul ut.

På gården stod denna lastbil och pumpade ut cellulosaisoleringen.

Där det är gult nu, kommer det ett verandatak som kommer att gå över entrén.

Men bäst på huset är ändå glasverandan.

Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor/Svärmor

Jag röstar också på falurött! Min-favorit-Karlson-hus-färg! I alla fall på Glasmästarvillan!

Kram!

2011-03-08 @ 23:22:41
URL: http://tjernhus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0