Flytt

Jag trodde nog aldrig att dagen skulle komma då jag skrev det här inlägget. Men det gjorde den och det känns jättebra. Vi ska flytta från Humlebacken. Vi har köpt en fyrlängad skånsk gård med korsvirke och plats till både butik och andra verksamheter. Det känns jättekul och vi längtar.
Det får nog bli en ny blogg, som handlar om det nya stället. Återkommer med adress dit.
Tack för den här tiden, för alla tips och uppmuntrande kommentarer, för alla goda vänner jag har fått via bloggen (ni vet vem ni är) och för all uppskattning. Det har varit jättekul, och jag hoppas att bloggandet ska bli lika kul igen på det nya stället.

Kommentarer
Postat av: Lisas Hus

Så spännande det låter! Tack själv, för att vi fick vara med på er "resa" med Humlebacken!
Lycka till!
Kram
Lisa

2013-11-22 @ 10:01:47
URL: http://lisashus.blogspot.com
Postat av: Agneta

Waoouw! Lycka till, och oj, så spännande! Det ser jag verkligen fram emot att få se bilder från!
Kram
Aggie

2013-11-23 @ 09:30:50
URL: http://www.snackskalsdalen.blogspot.com
Postat av: Annica

Men vad spännande! Önskar er alla lycka till med flytt av både bohag och företag och ser verkligen fram emot att få se bilder från det nya huset.
Kram och trevlig helg!
Annica

2013-11-23 @ 10:34:51
URL: http://annicaostlund74.blogspot.se/
Postat av: sandralinnea

Så roligt! Jag vet inte om jag kommenterat här någon gång, men jag har följt dig länge och saknat dina inlägg. Hoppas verkligen att du hittar tillbaka till bloggandet igen :)

2013-11-25 @ 23:50:14
URL: http://sandralinneas.blogspot.com
Postat av: Sofia

Wow grattis! Tack själv bästa du! Vi följer med till nya stället kul!
Sofia

2013-12-10 @ 19:51:25
Postat av: Annika

Så spännande för er. Har följt dig sen ni byggde och gillat dina inlägg. Perfekt med boende och butik på samma gård. Lycka till och hoppas vi får följa med.
Annika

2013-12-13 @ 22:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0