Hemma igen

Nu är jag hemma från en härlig vecka i Turkiet. Eller knappt en vecka, för det var något fel på planet så första natten fick vi bo på hotell Arlandia (vi åkte från Stockhoml därför att min ena syster bor där). Hotell Alrlandia är säkert fint och bra, men det var ju inte precis vad vi önskade...
Vädret har varit ganska bra, ett par dagar med moln och lite regn, men 4 heldagar med sol. Det har varit en riktig slappesemester med drinkar vid poolen och shoppingrundor i bazaren och sena middagar med vin. Härligt.
I går morse (fredag) gick vi upp på morgonen, låg vid poolen hela dagen, käkade middag vid 6 tiden (svensk tid) blev hämtade på hotellet halvåtta, landade på Arlanda 4 (på morgonen!), då var det 5 grader och ösregn i Stockholm, väntade på flygplatsen till vårt plan mot Köpenhamn skulle gå, landade på Kastrup kvart över sju och blev hämtade i solsken och 13 grader av snälla maken som fått stiga upp tidigt.
Är, som ni kanske förstår ganska trött. Har ägnat dagen åt att först åka ner till Humlebacken och titta på allt som hänt (trappan var så fin!!!) och sedan sovit lite och seda suttit vid datorn och gått igenom alla kommentarer jag fått medan jag varit borta och sedan tittat på alla (över 500) nya inlägg tillkommit under veckan (som jag prenumererar på). Jag har inte läst allt och framför allt inte kommenterat hos alla, men jag har tittat på alla vackra bilder.
Denna award har jag fått av både Colonial East och Anettes hus. Tack snälla, det värmer extra mycket därför att det är två av mina favoritbloggar.



Det är svårt att välja blanda alla fina bloggar vilka som ska få denna av mig, men till slut har jag valt följande:

Small Town Style, för att det är så himla spännande att se hur arbetet med deras fantastiska hus går fram och hur mycket de sliter med det!

Designa din blogg, för att han som har den är så himla schysst och hjälper till med alla problem man har med sin blogg. Ingen inrednings- eller husbyggarblogg alltså, men helt klart värd en award!

Fialias scraphörna, för om det ska handla om kreativitet, är detta den mest kreativa jag känner... sedan är hon ju min syrra också, och det gör ju inte saken sämre.. Jag gissar att hon kommer att lägga ut en massa bilder från vår Turkietresa snart..

Josefint, för att hon är min dotter och för att hon har gästbloggat här när jag varit borta!

Kram på er alla fyra!

Kommentarer
Postat av: Spets och snor

Hej! Vilket underbart hus ni bygger. Vilken dröm ni förverkligar. Kollade på ditt staket - jättefint. VAr sugen på bågarna också från Karlsson Hus men de tyckte gubben gick bort. kram Helena

2008-05-18 @ 07:43:37
URL: http://www.mama.nu/blogg/spets-och-snor
Postat av: Ann-Catrin

Härlig semester... men vad otur ni hade i starten!!

Nu är det inte långt kvar til inflyttning... ohh så spännande!



KRAM A-C

2008-05-18 @ 09:28:57
URL: http://www.finthemma.blogspot.com
Postat av: Lisa

Välkommen hem och GRATTIS till utmärkelsen, den är du verkligen värd - alla kreativa och fyndiga lösningar som du visar här - så inspirerande!



Vilka härliga dagar ni har haft, säkert välbehövliga också inför allt som väntar.



Hoppas att du har varmare där du är - här är fortfarande lika ruggigt!

Kram

Lisa

2008-05-18 @ 10:09:49
URL: http://lisastorp.blogspot.com
Postat av: annaslantliv

Ditt hus är det absolut vackraste jag har sett tror jag. Jag satt och tittade på lite gamla inlägg för jag har inte varit in på länge och jag blir alldeles förstummad, bilderna som är tagna ute på huset i sin helhet var verkligen roliga att se. Ni kommer att få det underbart där.

Skönt med en semestervecka, det kan man behöva!



Kram anna

2008-05-18 @ 10:57:46
URL: http://annaslantliv.blogspot.com
Postat av: colonialeast

Vad skönt att få lite sol och värme! Det måste ha varit superspännande att åka ut till huset när du inte sett det på en vecka! Nu ser jag fram emot en massa nya härliga bilder :-) Han en skön söndag!!!

2008-05-18 @ 11:31:10
URL: http://colonialeast.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej, vilket vackert hus, det måste vara roligt att flytta in snart...Kram

2008-05-18 @ 15:48:37
URL: http://agnetasshabbychic.blogspot.com/
Postat av: Sara Small Town

Grattis till din utmärkelse Viveka! Och TACK för du valde mig för denna blogg utmärkelse :-) Jag kännerm mig hedrad.



Jag hoppas du haft en härlig semestervecka och att du återkommit med mycket energi!



Ha en bra kväll!



Kram

/Sara Small Town

2008-05-18 @ 19:40:51
URL: http://smalltownstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0