Dinkelpannkaka

Idag körde vi igång med matkassen igen. Det är verkligen skönt att ha middagarna planerade. Micke gjorde maten idag, och i veckan hoppas jag på en dag var av barnen:)
Dinkelspannkakan smakade bra, men det bästa var faktiskt kesoröran som vi hade till. Det var keso, fransk senap och lite honung. Så himla gott till pannkakan men jag kan även tänka mig att det blir gott till t.ex. en ost- och skinkpaj.

Härligt också med lite grönt på tallriken. Det både ser gott ut och känns nyttigare.

För övrigt kan jag berätta att lokalen är klar, så nu är vi snart igång med vår köksbutik. Namnet blir troligen Humlebacken HOME, tack alla ni som kommit med synpunkter! Jag återkommer med bilder och butiksplaner snart:)

Kommentarer
Postat av: Aggie

Gott! Fast just nu känner jag ingen smak ändå.....

Så kul, ni är på gång med lokalen, spännande! Jag ser fram emot rapporter.

Kramar

2011-12-14 @ 15:07:26
URL: http://www.snackskalsdalen.blogspot.com
Postat av: Anki

Blir sugen bara jag ser det!

2012-01-11 @ 15:59:45
URL: http://kopa-ved.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0