Inbrott

Nähä.. det blir ingen Spanienresa för mig. I morse när jag vaknade upptäckte jag, efter någon timme, att vi haft inbrott i huset. I natt när vi sov. Det känns inte kul. De tog pass, pengar, kort, väska, kamera, en laptop... ja lite smått och gott. Och fast jag vet att jag kan fixa ett tillfälligt pass på Sturup, så valde jag att stanna hemma från resan, det var så mycket jag skulle behöva fixa med för att komma iväg, och det känns inte heller kul att åka när man har så mycket hemma som måste fixas.. Trist. Urtrist.

Kommentarer
Postat av: jeannette

Hej vännen

Fy vad tråkigt och hemskt tanke att någon varit där när man sover. Lycka till med allt och hoppas det ordnar sig . kramar

2011-11-13 @ 13:18:44
URL: http://jeannette.rojnert.se
Postat av: Teresia

Gud vad tråkigt! Tänker på er.

2011-11-13 @ 14:02:11
Postat av: Vivi

men fy vad otäckt, hur vågar dom ta sig in när man sover? Herregud!! Fasiken så himla fräckt! Vad arg man bli och så olustigt att någon har gått in i ens hus när man ligger och sover, vet inte vad jag skulle ha gjort (jo skickat hunden på dom) och hämtat ett basebollträ risken är ju att man dänger i för hårt när man har adrenalin i kroppen.

Tänk att man inte kan få ha saker i fred. Jag tycker så synd om er, stor kram!

2011-11-13 @ 16:50:13
Postat av: Anonym

Fy vad obehagligt! Men, ni har väl larm?



Skönt att de inte gav sig på er.



Kram

2011-11-13 @ 17:05:02
Postat av: Anna

Nej vad trist Viveka. Obehagligt. Kan det vara en bloggläsare?

2011-11-13 @ 18:05:32
Postat av: marjan

Oh no!!! That is 'Urtrist' indeed... :-(

2011-11-13 @ 18:06:27
URL: http://cowroad.blogspot.com
Postat av: A House With A View

Näääää, fy vad tråkigt... Riktigt otäckt faktiskt!!! Sänder massor med styrkekramar!!!



/aka

2011-11-13 @ 21:13:45
URL: http://[email protected]
Postat av: Linda

Så fruktansvärt obehagligt!! :( Skönt i allt det trista att det bara var materiella förluster och inget annat!

2011-11-13 @ 21:52:46
URL: http://www.lindagriffin.se
Postat av: Sonja Sell fran Tyskland

Jag tänker pa dig och din familj. Jag tror jag skulle ochsa ha valt att stanna hemma. Har polisen hittat nagoting som hjälper att fanga brottslingarna? Har det "bara" hänt hos er eller var det fler hus i omraden som drabbades? Hoppas att det inte hände därför att var och en kan se pa webbet hur vackert din inredning är....

Kram

Sonja

2011-11-14 @ 08:57:24
Postat av: Coquina

Men fy vad tragiskt och vad hemskt att de varit inne och snott saker medan ni var hemma, läskigt =/ Som plåster på såren kan du tävla om en matkasse från mathem.se på min matblogg så kika gärna in där och tävla =)

2011-11-14 @ 23:13:21
URL: http://coquina.blogg.se/
Postat av: Emelie

Fy va läskigt med inbrott!! :(

2011-11-15 @ 07:32:50
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej Vivi! Vad obehagligt. Tur att inte någon av er kom till skada. Kram Maria Z

2011-11-15 @ 14:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0