Tapetval

I butiken går det framåt, långsamt men ändå.. Vi har beställt kökesmiljöerna, vi har haft en miljon (drygt) möten med leverantörer, de flesta underbara människor som säljer fantastiska produkter.. Härligt!
Vi ska ha en miljö som är röd (nu avslöjar jag hemlisar) och en som är mer traditionell och i dessa två miljöer funderar vi på lite tapeter.. Var och tittade idag, och OJ vilka underbara tapeter det finns.

Denna hade varit ganska fin i Exklusivköket (det lite gammaldags köket med massiva trästommar och ljust gråmålade luckor).
Eller denna:

Och i det röda köket där vi bara ska ha tapet mellan över- och underskåp, funderar vi på dessa två:




Men vi måste nog åka och titta igen.. det var riktigt roligt.

Det börjar också röra på sig med Kronobergshus, vilket är jättekul. De börjar bli klara med en del husmodeller och hemsidan börjar bli klar. Lovar att berätta mer när den publiceras!

Kommentarer
Postat av: Paula

Oooh vad fina! Gillar båda till det mer traditionella och till det röda gillar jag den undre bäst!

Lycka till med allt, så spännande!

Kram!

2012-02-11 @ 09:00:00
URL: http://paulaplink.blogg.se/
Postat av: moster

Vilka underbara tapeter!!

Önskar jag hade ett kök med fondvägg - då skulle jag välja någon av dessa!



Lycka till med projektet!

2012-02-11 @ 10:30:13
URL: http://strandrosen.blogg.se/
Postat av: Aggie

Spännande! Jag väntar jag också på att det ska komma igång ordentligt. Jag har ju inga tapeter men har ju både sett och förstått (!) att det finns mängder med fantastiska mönster att välja mellan. Och av dom du visar tar jag den översta, får mig att tänka på vår egen Carl von Linné och av dom nedre, röda, tar jag gärna den sista!



Är det miljöer ni bygger upp och bygger om efter ett tag eller hur kommer det att fungera? Jag väntar och får säkert både höra och se i sinom tid.



Kramar

2012-02-11 @ 13:32:58
URL: http://www.snackskalsdalen.blogspot.com
Postat av: Lisa

Åh, så många fina tapeter! Det kan inte vara lätt att välja bland så många snygga!

Lycka till!

Lisa

2012-02-11 @ 16:34:00
URL: http://lisashus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0