Två dagar kvar..

och några landskap saknas ännu.... Nedan kan ni se vilka landskap som är representerade just nu.
Lovar att det ska finnas en klickbar lista med alla medverkande bloggar på måndag, men jag har haft lite mycket att stå i.. Jag vet också att vissa har haft lite problem med att anmäla sig, men det löser sig, jag lovar, om ni inte är med på nästa lista, så kan ni bara kommentera så fixar jag det då.
Jag har också fått tips om olika sätt att göra detta på så att jag inte behöver sköta allt utan att det i princip fixar sig själv med länkar och allt, men jag vill ju gärna att det ska vara sorterat efter landskap och då får man snällt göra det själv.

Snälla, känner ni någon i de icke representerade landskapen, säg till dem att anmäla sig!!

Vill du vara med i vårteckensutmaningen klickar du här och får all information!

Bohuslän

Dalarna

Gotland

Gotland

Gästrikland

Halland

Medelpad

Norrbotten

Skåne

Småland

Södermanland

Uppland

Värmland

Västerbotten

Västergötland

Västmanland

Ångermanland

Östergötland


Kommentarer
Postat av: Mamma

Från Blekinge har jag en bloggvän, som jag ska försöka få med...

Kram/M

2012-03-03 @ 16:25:24
URL: http://tjernhus.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin, Landet Krokus

Ska bli spännande att komma igång! Har en bloggvän i Hälsingland. Ska påminna henne.

Hälsar,

Anna-Karin

2012-03-03 @ 18:16:04
URL: http://www.landetkrokus.se
Postat av: Yvonne

Blekinge här med :)



http://yvonnesmalarhorna.blogspot.se/

2012-04-06 @ 18:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0