Månadens Husblogg!!!

Idag fick jag ett mail från Vi bygger hus, där de berättade att de utsett Humlebacken till månadens husblogg. Så här skriver de:

Grattis!
Ni är värda priset, för att ni på er husblogg på ett mycket detaljrikt och bra sätt skriver om ert husbygge. Er blogg är mycket läsvärd och mycket rolig att läsa och se på alla fina bilder.
Ni ligger även etta på vår topplista, vilket innebär att det inte bara är vi som tycker om er blogg.
Lycka till med byggandet! / ViByggerHus.se

Tack snälla "Vi bygger hus", det känns jätteroligt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad rooligt, grattis till utnämningen! Men jag är inte förvånad faktiskt, bästa husbloggen är det ju ;)

(joo, vi är allt lite galna jag och Fia hihi)

2008-04-05 @ 12:29:21
URL: http://lindasdagar.blogg.se
Postat av: ColonialEast

Grattis! Jätteskoj att ni blev månadens husblogg! Jag är inte förvånad för bloggen (och huset) är jättebra. Ha en trevlig kväll!

2008-04-05 @ 20:39:08
URL: http://colonialeast.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0