Ny award - och ny utdelning

Tack snälla Liw på Hilleshög för utmärkelsen I love your blog! Titta in till Liw, hon håller på att inreda sitt nybyggda hus.
Av Liw fick jag reda på hur den här awardutdelningen skulle gå till. Jag nominerade alldeles för få.. så here we go again. Denna gång ska jag välja ut sju, det är inte lätt, det finns så många..


Går till:


För ett evigt slit med att bygga hus, och för att ni delar med er av era liv, till oss andra:
Lundins nya hus
och
En mammas dag - Weronica

För att vi får följa med på ert spännande ombyggnadsprojekt:
Taklyftet

För att du är ung och ganska ny bloggare, med ett genuint inredningsintresse, och så för att du gifte dig i lördags. Grattis!!  (hoppas på bilder snart!!)
Absolutely beautiful

För en trevlig blogg med många fina bilder och tips, men framför allt för att vi kommer att få följa ett växthusbygge, som verkar bli något utöver det vanliga. Jag ser SÅÅ fram emot fler bilder och kanske lite ritningar och så.
Älfgärdet

För många inspirerande blomsterbilder:
Blomsterverkstad


För att du har de vackraste bilderna på den vackraste utsikten:
Karnas Hus

Och så här är awardreglerna:

1. Vinnaren kan sätta loggan på sin blogg.
2. Länkar till personen du fått utmärkelsen av.
3. Nominerar minst 7 andra bloggar.
4. Länkar till de bloggar du nominerat.
5. Lämnar ett meddelande till bloggarna som du nominerat


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för utmärkelsen! Det får mig helt klart mer lust till bloggandet igen!

Jag får återkomma på onsdag med vilka jag skickar den vidare till för jag har lite mycket att göra för tillfället.

Kram Jenny

2008-08-25 @ 21:54:59
URL: http://taklyft.blogspot.com/
Postat av: Petronella

Hoppsan! Då gjorde inte jag heller rätt då,;o)...Grattis till utmärkelsen igen då...jösses de bara yr ju omkring, hihi...Jag skickade inte tillbaka den till dej för jag tänkte att jag skulle ge den till någon som inte fått ännu...men jag hoppas och tror att du VET att "I love your blog". Sen tänkte jag att jag ville tala om en annan sak för dej som jag nog inte sagt. Anledningen till att jag (och många fler med mej) gillar din blogg (och ditt hus) så mycket tror jag är mycket tack vare att du skapat/håller på att skapa ett personligt hem. Det är så fint och inte lika som alla andra. Man blir överraskad av de inredningslösningar ni väljer eller möbler ni köpt. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara egentligen men det blir bara så bra helt enkelt. Det tycker jag ni ska vara väldigt stolta över. Så om jag skulle skicka en utmärkelse till dej/er så skulle det vara med den motiveringen. Kram Petronella

2008-08-26 @ 02:18:08
URL: http://pellanochorjanbyggerhus.blogspot.com
Postat av: Maria

Grattis till utmärkelsen och tack för kommentaren! Armbanden finns att köpa bl a på Mobilias Urhandel samt på urhandeln bredvid Pressbyrån på Södergatan. Vi ses på torsdag! Kram Maria

2008-08-26 @ 09:37:11
URL: http://newblueandwhite.blogspot.com
Postat av: Maria

Hej Viveka,



jättetack för utmärkelsen. Just nu behövs all pepp och uppmuntran!



Vet inte om du är medveten om det själv, men du är lite speciell för mig. Du var den första för mig utomstående som lämnade en kommentar på min blogg för länge sedan. Tack vare dig så insåg jag att jag borde ta ledigt i samband med vår husresning. Hade det inte varit för dig hade jag nog missat det som var något av det häftigaste jag upplevt!



Tack än en gång Viveka!



Kramar Maria

2008-08-26 @ 09:53:08
URL: http://lundinsnyahus.blogspot.com
Postat av: Älfgärdet

Så roligt att jag kan inspirera dig! Tack så mycket för awarden. Just nu står växthuset & stampar lite. Det har inte varit murarväder här på några veckor nu. Har det varit väder så har vi jobbat.... Förhoppningsvis blir hösten lång & varm ;)! Än är vi inte klara med målningsarbetet ute!

2008-08-26 @ 10:49:02
URL: http://www.alfgardet.blogspot.com
Postat av: Weronica

Jag tackar och bockar! Och en blinkning tillbaka som tack för en inspirerade blogg :-)

2008-08-26 @ 11:57:57
URL: http://www.enmammasdag.com/weronica
Postat av: Sanna

Wow, vilket fantastiskt hus ni har!!

2008-08-26 @ 12:03:57
URL: http://www.litenkvinna.blogspot.com
Postat av: Cecilia

Tack för awarden! Har precis kommit hem från en underbar bröllopsresa i Florens och Toscana. Vi hade ett fantastiskt bröllop förra lördagen. Bilder från bröllopet och resan kommer på bloggen!

Kram från Cecilia

2008-09-02 @ 11:37:13
URL: http://abbeau.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0