Hem och hav - på nätet

Alla som följer min blogg har säkert stött på Hem & Hav, Katarina Wettermarks underbara butik i Höllviken. Vill gärna tipsa er om att Hem & Hav  nu också finns i en nätversion. Titta in och se om ni hittar något trevligt, som tex:

en söt kammarljusstake till specialpriset 99 kr,

eller en underbar hängande lykta, 200 kronor bara.


Hem & Hav Webshop

Vill också passa på att berätta för alla som oroat sig över skalvets konsekvenser, att inget har hänt med Humlebacken eller med något annat i närheten. I Max skola var det ett pepparkakshus som rasat men det kan man ju leva med.


Kommentarer
Postat av: maria

Vad bra! Ska genast kolla in din kompis butik.



Den där lyktan är ju bara såååå snygg!!!



Skönt å höra att ni alla kom undan med bara förskräckelsen då...usch. Jag hade nog gjort på mig tror jag!



Hoppas du har en stor brevlåda...hihi



Gonatt kramis

2008-12-16 @ 22:51:59
URL: http://lundinsnyahus.blogspot.com
Postat av: Petronella

Hejsan! Skönt att allt är bra med Humlebacken..säger som Maria , vilken skitsnygg lykta!! Måste in och kolla där sen :o) Ser du att jag angivit min nya adress, hihi...måste bara för jag ser ljuset nu...det är helt sant, men jag tror fortfarande inte de blir klara till torsdag men kanske det mesta blir klart :o) Kraaamis Pellis

2008-12-16 @ 22:59:24
URL: http://tinnarochtorn2.blogspot.com
Postat av: M

Åh hur har jag kunnat missa den lyktan?! Har tittat på alla bilderna igen och ert hus är BEDÅRANDE! Kram M

2008-12-18 @ 09:32:57
URL: http://www.lill-buddha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0