Alla dessa val

Nu är elektrikern på plats och oj vad frågor vi ställs inför hela tiden. Vilken höjd här, ska de sitta bredvid eller ovanför varandra, hur många uttag här, var dator, var tv, var telefon.... var ska tv-antennen sitta... jag som inte vill ha någon tv-antenn ens, de är fula, framför allt parabol... Kan man säga det till en elektriker; Jag vill ha en snygg tv-antenn..

Strömbrytare ska vi i alla fall ha dessa. De heter Renova och kommer från Eljo. Riktigt snygga är de.
image217 image221

Kommentarer
Postat av: Paula

Jättesnygga!!!!

2008-01-17 @ 13:48:44
Postat av: Weronica

Så långt som till strömbrytare har vi inte kommit ännu! Men jag gillar de du visar här. Detta är mitt första besök här, men jag kommer tillbaka. Ha en fin helg!

2008-01-18 @ 14:41:30
URL: http://www.enmammasdag.com/weronica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0