Jag är inte så pysslig

Min syster är världens pyssligaste, tokscrappar gör hon,, men där är vi verkligen inte lika. Men idag tyckte hon faktiskt att jag var pysslig. Jag körde inom Plantagen för att se om de hade vita tulpaner som jag längtar så efter. Vi ska ha 14 man på middag här i morgon, så jag tyckte att det skulle passa bra.. Men de hade såklart inge.. Däremot hade de några halvvissna vita buketter i plast, för 20 kr styck. Jag tänkte att man nog kunde göra något med dem och köpte två. Kolla så fint det blev:
image195

image196
Lite murgröna från trädgården bara.. visst blev det fint!?

Kommentarer
Postat av: Anna

Jösses vad fint! Jag skulle - efter att ha sett arrangemanget - kalla dig något annat än pysslig. Jag brukar säga att jag är pysslig, men jag går aldrig i närheten av blommor....
Lycka till med bjudningen!

2008-01-05 @ 09:38:00
URL: http://hallakulle.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0