Boktips

Det är säkert många av er som har den underbara boken Jule ALFABETET hemma. Här kommer den definitivt fram till jul igen, det kan jag lova.








Visst är det underbara bilder. Det är Lise & Kristian Septimus Krogh som har gjort boken.
Nu kommer de med en ny julbok

Jag kan inte säga att jag är så förtjust i utsidan, men om insidan håller vad den lovar så är den minst lika bra som Jule ALFABETET.

Vill du ha denna bok, så går det bra att beställa den hos Hem och Hav på [email protected]
 
Den kommer in i mitten av november och kommer att kosta 445 kronor. Förhandsboka gärna, då efterfråga är stor.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Japp, den boken har jag - hur mysig som helst!

Du har en liten sak att hämta på min blogg :)

kram kram!

2008-10-30 @ 20:24:45
URL: http://www.magdalenashem.blogspot.com
Postat av: Anonym

hej!



Boken Julealfabetet köpte jag förra året men tycker faktiskt att den är en total besvikelse. De enda bilder som jag tycker är fina är de som du visar.



Ha det!

2008-10-31 @ 08:12:19
URL: http://www.livslustblogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0