Utmanad

Pellan med bloggen Tinnar och Torn har utmanat mig. Här kommer reglerna:


* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.

 

* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.

 

* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

 

* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

 

 

Jag är helt beroende av te i allmänhet och Earl Grey i synnerhet, faktiskt till den grad att jag ofta har några Earl Grey-tepåsar i handväskan ifall folk vill bjuda på läskiga fruktteer..

 

Jag träffade min man det år jag skulle fylla 20, vilket betyder att det är 25 år sedan nästa sommar…

 

Jag är inte särskilt förtjust i frukt, trist men sant.

 

Jag älskar stora örhängen och armband som skramlar och låter, men gillar inte halsband särskilt mycket alls.

 

Jag längtar konstant efter sommar och sol och bad.

 

Jag gillar inte vitt vin, men är desto mer förtjust i rött.

 

Jag blir åksjuk av dansbandsmusik (!)

 

Jag utmanar:

 

Fia med Fialias Scraphörna

 

Jeanette med Kronblad och Lantliv

 

Linda med Lindas dagar

 

Sara med Small Town Style

 

Malin och/eller Helena med Two Swedish cottages

 

Magdalena med Magdalenas Hem

 

Anette med Anettes hus

 

Hoppas ni vill och orkar!


Kommentarer
Postat av: Malin

Det svåra kan nog bli att hitta sju nya att utmana;-)

Hälsningar

/Malin

2008-10-27 @ 18:07:28
URL: http://twoswedishcottages.blogspot.com/
Postat av: Charlotte

Vilket underbart hus. Vi måste få se fler bilder!



hälsningar

Charlotte i Borlänge

2008-10-29 @ 01:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0