Mer trädgård...

Idag har ÄNTLIGEN våra kära markarbetare kommit tillbaka efter några veckors frånvaro. Oj vad skönt det var att de kom igång med trädgården igen.

Så här såg det ut i morse.

rena sandlådan..

rena kaoset överallt..

Helt galet mycket saker överallt..

Ja jisses, en del finns det som sagt kvar att göra.

Det första de gjorde nästan var att ta bort denna hög med skräp.

Här är Pidder Palsternacka :) och Christian igång

Det kom en lastbil med singel.

Så här var det inte tänkt att singeln skulle se ut, den är ju helt enfärgat beige:(

Jag tog tag i rullebör (skottkärra på skånska) och spade och kratta och fördelade den beiga singeln närmast huset.

Men kolla så fint det blev när jag spolat vatten på den, det var ju såklart bara som den var smutsig:)

Det blev jättefint, jag är så glad.
Och under tiden höll Peter och Christian på med andra sidan av trädgården, bilder från det kommer i morgon:)

Kommentarer
Postat av: Lösvirkesbyggarna

Här händer det grejer! Ser fram emot fler bilder! : ) Kram Anna

2008-09-25 @ 21:20:57
URL: http://annajoakim.blogspot.com
Postat av: Magdalena

äsch jag bara ruttnar när får man flytta in?? Gud så fint det bliiiiiiir! inte alls avundsjuk, nähädå

:-D

Trevlig helg på dig och din familj! väntar m spänning på flera mumsiga bilder!

kramar

Magdalena

2008-09-25 @ 23:25:31
URL: http://www.magdalenashem.blogspot.com
Postat av: Jenny

Åhhhh jag blir matt när jag tänker på hur ni håller på. Resultatet blir ju fantastiskt så jag förstår att ni orkar.



Karlsonhus är mina favorithus, vi var väääääldigt nära att bygga ett sådant men sen köpte vi ett 100 år gammalt trähus istället. Det har också sin charm, framförallt skavanker... :-)



Jenny

2008-09-26 @ 08:25:41
Postat av: Brunkullan med Mosipperötter

Så fint det blev med stenen! Precis lika orolig och besviken blev jag när vårt lass kom! Men som du skriver så blev det ju fint när det blev rentvättat:)



Susanne

2008-09-26 @ 22:13:57
URL: http://www.fantastiska-fyran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0