Lucka 18

Dagens .....:

Mycket tid går åt till att tänka ut vad som ska vara i nästa lucka.. då och då under dagen dyker det upp (där var en tex) idéer som skulle kunna användas. Ett problem är att man ska göra det någon gång. Som nu tex. jag kom plötsligt på att hela den 18 är jag helt upptagen och kommer inte att komma hem förrän efter midnatt, och då är det ju den 19, alltså måste jag göra luckan nu,  och jag har ju inte ens tänkt klart. Jag är lite sån - en smitare,  gör inget förrän jag blir

...... ... ......
Denna gång var det faktiskt

.... ....
att jag glömde:(
men

... ... .....
sa Micke, du hinner nu. Sätt igång bara. Det

..... ...
Jag

......
med att du fixar det.

Och det gjorde jag ju:)
God natt säger jag, för nu går jag och lägger mig. Godmorgon till er som ser detta i morgon, när det egentligen ska bli sett.. Men nu är kl prick 12 så det är ok att lägga ut det nu:)

Och för er som inte klarade bildgåtorna, här är en länk till facit


Och glöm inte att kolla Marias luckor!!!




Kommentarer
Postat av: Pappa

Du är bara helt tokig, vet inte vem som är värst av er två

2009-12-18 @ 00:15:42
Postat av: Brunkullan med mosipperötter

Hihi...körde fast på näst sista...men vad gör det. Jag älskar dessa bildgåtor:)



Susanne

2009-12-18 @ 07:51:51
URL: http://www.fantastiska-fyran.blogspot.com
Postat av: Caroline

Det är ju hur roligt som helt. Körde också fast på "löser sig".

Ha en fin helg!

2009-12-18 @ 09:25:51
URL: http://mininspiration.blogspot.com
Postat av: Maria

Hej svej!



Ställd mot väggen var en klurig en. Jag tänkte allt möjligt annat jag:)



Nu börjar det bli lite knepigt att få ihop det. Inte långt kvar till final:)



Hälsa din mamma att jag blev väldigt glad över att hon kommenterat hos mig.



Hur har ni det i snöyran förresten. De säger att det vi hade igår dragit ner till er idag.



Kraaaam

2009-12-19 @ 15:30:07
URL: http://lundinsnyahus.blogspot.com
Postat av: Gúa

hahahaha...jag beundrar er som klarar detta!...och det är så roligt.::))))



Och jag vet, tror faktiskt att jag är sjuk, på riktigt! Eller så är det bara BAK...värk..;)

Mannen min är så impad och nöjd, men också lite,lite orolig att handlar om ålderskrämpor och att jag snart börjar surra runt och ställa disken i kylskåpet och div. Du vet han tror på evig ungdom..:)



Puss på er och tusen tusen tack för julkortet!

Jag blev sååå glad.:))

2009-12-19 @ 17:04:37
URL: http://hviturlakkris.blogspot.com
Postat av: LEENA – By the sea i Tosteberga

Jag hade inte ett enda problem med att lösa bildgåtorna, de var ju busenkla! Bara för att jag är så smaaaaart!!



En smarting som aldrig ljuger.

Bara här;-)



Hoppas att ni har det mysigt i helgen och att ni också har fått snö.



Pusspuss!

2009-12-19 @ 18:30:39
URL: http://bodelssons.blogg.se/
Postat av: anntherese

Ser att du gillar heminredning. Då kanske min site är något för dig? På anntherese.se kan du välja bland unika och annorlunda motiv att dekorera ditt hem med. Fototavlorna passar utmärkt som present eller julklapp till den som gillar heminredning och design! Jag säljer även vackra vykort och inspirerande fotoböcker. Välkommen in på ett besök!

2009-12-20 @ 13:53:47
URL: http://www.anntherese.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0