Lucka 22

Nu äntligen

... ... ...
att göra lucka 22. Vi har varit ute och ätit i kväll och allt tog så lång tid, jag msåte erkänna att jag fick

... . .....
när jag såg hur mycket klockan var.
jag kan inte riktigt fatta att jag för nästan tre veckor sedan kastade mig in i denna lek

.... .... .....
utan att tänka på hur mycket arbete det skulle bli. men roligt har vi haft det.
Det svåra har varit att inte göra samma sak som Maria, att undvika att det blir

.... .. ....
Annars har den mesta tiden på sistone gått åt till att inhandla julklappar och skriva rim (fast där känner jag att energin har tagit slut.., det har inte blivit många rim i år). Familjen verkar lurig, jag tycker att det verkar som om de

... ..... ... .....
med något. Men så ska det väl vara i jultider.
Här är det i alla fall

... . ......

Nu är det en lucka kvar i morgon, den 23, hos Maria,
och sedan är det
EL GRANDE FINALE på julafton. Missa inte det!!!

Och för er som tycker att mina bilder är svåra... Klicka här!

Kommentarer
Postat av: annicap

Men luckan "öppnas" väl ikväll? väntar med spänning

2009-12-22 @ 20:26:53
Postat av: Petronella

Hejsan V! Tack så mycket för julkortet. Så fint med snö även på sydliga grader. Julmys! Stor kram till er. God Jul och Gott Nytt År// P och Ö

2009-12-22 @ 20:45:48
URL: http://tinnarochtorn2.blogspot.com
Postat av: Maria

Hahahaha... den var värd att vänta på även fast jag hade lite svårt att gissa vissa bilder.



Älskar bilden på hela familjen. Tokrolig!!!



Ja du snart är denna galenskap över. Ska faktiskt bli ganska skönt, fast det känns ändå aningens vemodigt. Det har ju varit superkul:)



El grande final! Shit så kul det ska bli;-)



Kraaam Maria

2009-12-22 @ 23:10:06
URL: http://lundinsnyahus.blogspot.com
Postat av: Karna

Ønsker deg og din familie en Riktig God Jul i det koselige huset deres!

2009-12-23 @ 09:01:18
URL: http://karnashus.blogspot.com
Postat av: Vivi

Ja vad ni är galna, du och Maria som sätter igång detta när ni har som mest att göra, antar jag, men så kul det har varit och jag är så imponerad att ni orkar hitta på nya saker och med det engagemanget! Vi ses snart! Så kul! Kram Vivi

2009-12-23 @ 09:47:28
Postat av: Lisa

Ha nu en riktigt härlig och skön jul och lycka till med sista luckan i morron ;)!

Kramar

Lisa

2009-12-23 @ 13:20:55
URL: http://lisastorp.blogspot.com
Postat av: LEENA - By the sea i Tosteberga

Tack snälla, söta, rara, goa människor för julkortet!! I år har jag inte hunnit med NÅGONTING känns det som. Står just nu och bakar och slår in julklappar, på samma gång. Hua, hua!

Många, stora julkramar till er från oss i snöiga Tosteberga.



Och visst ja, måste bara säga att din och Marias kalender har varit den roligaste julkalendern ever. Den slår till och med teskedsgumman;-)

2009-12-23 @ 22:51:56
URL: http://bodelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0