Angående kommentarer och svar..

Det var många som tyckte till angående var man ska svara på folks kommentarer. Det verkar som om de allra flesta tycker som jag, att man ska svara i den kommenterandes personens blogg, men om det är någon fråga som rör många, så kan man göra ett inlägg om det. Några tipsar om sk. trackbacks och liknande, men jag, och säkert många med mig, har ingen aning om hur sånt funkar, och jag tror inte att så många använder det. Så, jag fortsätter att svara i den andres blogg, och hoppas att ni som vill svara mig något, förstår att det är så det är enklast att kommunicera med mig.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Skönt då kör vi så!

Kram Åsa

2009-02-20 @ 08:57:19
URL: http://hemmalycka.blogspot.com
Postat av: Jenny

Hej!



Såg att du inte kollar de gamla inläggen och jag för ettag sedan frågat dig om vart du fick tag på "danska pinnarna" (granslanor) till ert staket? Det skulle var perfekt till oss med och jag vet inte vart jag kan få tag på det. Är det dyrt?



Tacksam för svar!



Kram Jenny



2009-02-20 @ 09:44:53
Postat av: Brunkullan med mosipperötter

Oj..har inte tänkt på det.

Gör nog lite både och. Ska hädanefter svara i den som frågars blogg:)



Susanne

2009-02-20 @ 10:02:52
URL: http://www.fantastiska-fyran.blogspot.com
Postat av: moster

...men om man inte har nån blogg då?

Och dessutom närmast svimmar av värmeslag?

Två veckor kvar i bastun!

Bangkok nästa!

kram!

2009-02-20 @ 10:12:38
Postat av: Proforma

Precis som jag gör då! Tror faktiskt att det är enklast så.

Trevlig helg på dig!

2009-02-20 @ 11:07:25
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Charlottas hemmaplaner

Hej!



Måste bara säga att jag är GRYMT imponerad av att du redan håller på att förså fröer. Måste genast fixa egna fröpåsar. Visste inte att man kunde börja så här tidigt...



Skulle gärna hakat på ditt torsdagstema men jag har tyvärr ingenting att skriva om. Min trädgård består av en frusen leråker med snö på. Inte ett träd, buske eller växt. Nada att se vårtecken på liksom.... Men om si så där två månader då skall jag sätta igång!



Ha en bra fredag!



//Charlotta.

2009-02-20 @ 13:24:58
URL: http://hemmaplaner.larssonslounge.se/
Postat av: Petronella

Hejsan V!



Jag bara måste. Sitter och bläddrar i tidningen och vad får jag se...du har en likadan vattenkanna som jag hahaha, det är ju för roligt alltså. Jag blev så kär i dina olivträd med.Vill ha något liknande. Kollat runt lite på sådana och även på Lagerblad...heter de så...jag har ju ingen koll alls. Men i allafall det är VÄLDIGT dyrt. Jag som inte har några gröna fingrar alls kanske ska passa mej. Såg att Magdalena fått in en del konstgjorda som såg fina ut men jag vet inte...känns inte helt ok om jag ska vara ärlig. Har du sett dem live?? Har för mej att du träffat på henne på någon mässa. Oj vad jag svamlar nu. Jo du en sak till. Du vet flöjeln som vi beställde. Vi kom på det igår att vi inte hört något om den. Han måste glömt bort oss och vi har haft så mycket så vi har med glömt bort det helt. Ja jösses! Kram på dej och trevlig helg/ Petronella

2009-02-20 @ 13:51:38
URL: http://tinnarochtorn2.blogspot.com
Postat av: Petronella

Oj vad hoptryckt det blev. Skumt! Hoppas du kan läsa ändå!

2009-02-20 @ 13:52:54
URL: http://tinnarochtorn2.blogspot.com
Postat av: C

Men du gör fel!



Svar ska naturligtvis lämnas där frågan ställs = fråga i din blogg = svar i din blogg.



Iofs så förstår jag er som känner varandra och vill ha läsare ... ni tror att det blir fler läsare, men JAG skulle aldrig klicka runt bara för att läsa vad du svarar någon/några. Never ever.



Bloggnetiketten säger ... svara i din egen blogg.

2009-02-20 @ 15:16:26
Postat av: Hanne

Hehe - det er ikke lett dette her, men hvis bloggere kommenterte og svarte på din blogg og du gjorde det samme, uten å besøke andre - da tror jeg etterhvert at man blir ganske alene på bloggen sin ;) Vel, uansett - du bestemmer over din blogg. Lykke til med det - og god helg. H.

2009-02-21 @ 10:27:48
URL: http://megselvhanne.blogspot.com
Postat av: Cindy

Jag brukar alltid svara i personen som ställt fråga´s blogg. Det är ju inte ofta man går tillbaka till ett gammalt inlägg för att se vad personen svarar. Om personen man frågat inte svarar tillbaka i min blogg brukar jag gå tillbaka och kika om denne skrivit svar i sin blogg, men det är alltid svåare att hitta :-)

Kram

2009-02-22 @ 21:49:18
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0