Tack, tack och grattis!

Tusen tack för alla rara kommentarer om reportaget. Det känns jättekul att det blev så fina bilder. Maria är verkligen en duktig fotograf. Jag har just gett henne tips om ett jättefint hus inte så långt härifrån, som jag hoppas att hon kommer att göra ett härligt reportage ifrån. Berättar mer om det när det är på G.

Som de flesta av er säkert vet, så är vi numera återförsäljare för KarlsonHus, och idag har vi skrivit vårt första huskontrakt. Det kommer att bli ett fantastiskt hus i Helsingborgstrakten och jag ser så fram emot att få se det på plats. Jag tyckte att det här med att bygga hus var så himla kul, och nu får jag vara med på någon annans resa, och se hela denna process en gång till... ja det är så himla kul.
Vi har ju varit med denna familj från början, diskuterat igenom allt, vänt och vridit på alla möjliga lösningar, stött och blött problem som dykt upp under vägen. Tack till er som låter oss dela denna resa med er! (jag vet att ni brukar läsa här ibland).

Sedan vill jag säga Grattis till Håkan med familj, som i helgen har flyttat in i sitt fantastiska hus på höjden i Linköping.
Ni som följt bloggen ett tag kommer säkert ihåg när jag berättade om Håkans hus.





Detta är bilder från i fjol. Nu hoppas jag (och många med mig tror jag) att Håkan skickar lite fler bilder så att jag kan visa er hur det blev när det blev klart.

Kommentarer
Postat av: Pappa

STORT GRATTIS!! Vad Kul!

2009-02-08 @ 23:09:46
Postat av: Älfgärdet

Vilket hus & vilket läge!

& vilket fint reportage i Vakre Hjem om ert hus. Hade en tretimmars tågresa tillsammans med ert hus i torsdags :)

2009-02-08 @ 23:30:21
URL: http://alfgardet.blogspot.com
Postat av: Proforma

Jag har också sett reportaget i tidningen, lyckades hitta en till slut men det var inte lätt. Så jättefina bilder, erat hem är så vackert! Jag har ju sett ditt hem i din blogg men det är alltid roligt att se i tryck också, det blir ändå lite annat.

Nu väntar jag med spänning på mitt, har inget hört än!

Ha det gott!

2009-02-08 @ 23:48:50
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Brunkullan med mosipperötter

Det är verkligen ett drömjobb du har! Att få jobba med det du tycker är så skoj:)



Hoppas helgen varit bra. Här har mina rabatter gömts under ytterligare en halvmetet snö i helgen..haha..Tror aldrig jag varit med om att vi haft så mycket snö någon gång. Inte sen jag fick barn för snart 15 år sen i alla fall!!!



Susanne

2009-02-09 @ 08:17:42
URL: http://www.fantastiska-fyran.blogspot.com
Postat av: rosalucia

men gud vilket hus; å vilken plats!!! Måste ha en underbar utsikt.

Fler bilder vore ju kul....

2009-02-09 @ 08:29:19
URL: http://rosalucia.bloggagratis.se
Postat av: Caro / Karlsebakken 37

Åh, grattis, grattis, grattis!! Blir spännande att följa med på hur det går, hopppas att du eller dem bloggar om det så att vi får se bilder!



Och säg till Håkan att vi önskar uppdatering snarast tack! :)



Ha en bra start på veckan,



massor av kramar från ett snöigt Stavanger!

2009-02-09 @ 08:51:43
URL: http://www.karlsebakken37.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Åh så kul för både er och familjen som just flyttat in. Grattis! Kommer ihåg inlägget om det här huset, det ligger otroligt vackert!

2009-02-09 @ 08:58:13
URL: http://skrivarmamma.blogspot.com/
Postat av: Lena

Hej! Hittade hit via inlägg hos Jea (Blomsterkompaniet i Vellinge) som har bloggen Kronblad och Lantliv. Snacka om "vakre hjem"! Här var det omsorg om detaljer in i minsta skruv! Vilken kulturgärning ni gör för bygden och roligt har ni också!



Hit kommer jag gärna tillbaks! Vår Birma, Sune, är också blåmaskad, de är riktiga skönheter!



Lena

Postat av: Milla of Sweden

KarlsonHus är så fina!

Maken drömmer om att bygga nytt, (han är snickare),

men efter att ha renoverat ett gammalt hus och levt i byggkaos vill jag flytta in i ett FÄRDIGT hus...

Men drog det inte ut alltför mycket på tiden så skulle det nog ändå vara ett roligt projekt!



Vilket fint reportage från ert hus!!!

Ha en bra dag!

2009-02-09 @ 11:00:47
URL: http://millaofsweden.blogg.se/
Postat av: Lillasyster P

JÄTTEGRATTIS till husförsäljningen - vad roligt!!

Puss

2009-02-09 @ 13:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0