Vinterhav







Kommentarer
Postat av: Bettan

Så vackra bilder!

Nu måste jag också ge mig tilkänna. Kommer hit ibland och tittar på foto på ert vackra hus.

God fortsättning!

2009-01-02 @ 03:31:39
Postat av: Nettan

Hejsan! Oj vilka vackra bilder..lugnt och fridfullt! Nyårs festen verkar ha varit väldigt lyckad, menyn lär smaskens! Å så fint du dukat bordet..underbart med bara vitt och grönt!!Hoppas du får en riktigt bra start på det nya året!

Kram Nettan

2009-01-02 @ 10:20:59
URL: http://alanettan.blogspot.com/
Postat av: Anette

Åh vilka vackra bilder. Du har inte lust att byta bort lite hav mot ett fjäll eller två ;-)?



Du verkar inte ha blivit "hemmablind" som många andra blir på den plats där de bor. Jag bor ju mitt i fjällvärlden och blir nästan förvånad när gäster här på orten uttrycker hur vackert de tycker vi bor, "vad då, så här har det ju alltid sett ut". Man borde nog ge sig ut i närlandskapet och försöka se det med nya ögon då och då för att riktigt uppskatta det man har. Själv längtar jag efter öppna vyer, kortare vinter och närhet till kontinenten - så nog har jag hamnat på fel ställe här i livet ;-). Då är det tur att man kan gå in och njuta av din och andras vackra bloggar med bilder från "civiliserade trakter" :-D.



Må så gott och God fortsättning på det nya året!



Kram från Anette

2009-01-02 @ 11:03:40
URL: http://eddans.blogspot.com
Postat av: Magdalena

Fantastiska bilder, älskar fågelbilden! :)

soliga vinterhälsningar,

Magdalena

2009-01-02 @ 11:58:33
URL: http://www.magdalenashem.blogspot.com
Postat av: Marina

Så fina naturbilder och så fint ni hade på nyårsafton.

2009-01-02 @ 12:07:14
URL: http://marinastradgard.blogspot.com
Postat av: maria

Hej Viveka, god fortsättning på det nya året. Vilka härliga naturbilder!



Din nyårsdukning var fantastisk vacker och din meny fick det att vattnas i minnen på mig! Hummersoppa är verkligen gott och din lät ju bara för smaskig.



Vi har inte promenerat vidare värst mycket, eller jo förresten. Mellan soffa, kök, badrum, sovrum, soffa osv. Det är skönt att bara få vara lat ibland;-)



Kramar Maria

2009-01-02 @ 13:42:56
URL: http://lundinsnyahus.blogspot.com
Postat av: Anonym

Det finns inte mycket i världen som ger sån rokänsla som när man kör in mot Höllviken när vattnet breder ut sig till höger, oavsett årstid eller väder blir jag alltid lika glad!!

Lyckostar som får uppleva det varje dag, våga inte bli hemmablinda någonsin...

Kram! PS: Vad duktig du är i köket Viveka, en riktig mästerkock!

2009-01-02 @ 17:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0