Mer pengar till Rädda katten

Häromdagen kom det ytterligare 988kr i reklampengar från Tailsweep till mig. Som vanligt går alla pengar direkt till det välgörande ändamål jag har bestämt mig för. I år är det Rädda Katten som får pengarna och de ska gå direkt till kolonikatterna Malmö. Maria-Isabel lägger ner massor av tid och energi på att fånga in katterna och att köra dem till veterinären och få dem kastrerade, vaccinerade och undersökta.

Bilden kommer från Kolonikatternas egen blogg
1000 kr blev det denna gång, tack till alla er som besöker Humlebacken, ni är med och bidrar med en liten slant varje gång ni går in på sidan. Så fortsätt att komma:)

För övrigt är det grindbygge som gäller på Humlebacken just nu, Micke ligger i som en dåre, och den första grinden är snart klar. Bilder kommer snart:)

Kommentarer
Postat av: Flisan

Det gör du rätt i. Blir så upprörd när jag hör att folk skaffar sig sommarkatter (har de inte lärt sig någonting?). Vi har fullt m vildkatter där vi bor, stackarna äter av allt de kommer åt.

2009-07-02 @ 15:55:46
URL: http://flitigaflisan.blogspot.com
Postat av: Elisa Day

Tack! Vad bra att du skänker pengarna till dom! Jag älskar katter och skulle gärna ge dom mer pengar. Tyvärr är jag sjukskriven just nu, så jag har ont om pengar. Men man kan ju sprida budskapet. Kram

2009-07-02 @ 19:27:31
URL: http://elisablueday.blogspot.com/
Postat av: Monika

Gud vad bra! Tänkte så på det när jag var i Grekland o såg alla hemlösa katter där. Det skulle finnas någon som gjorde nåt åt det! Men dessvärre verkar de inte bry sig...

2009-07-02 @ 21:45:09
URL: http://monnetankar.blogspot.com
Postat av: ColonialEast

Hejsan! Gud vad mycket underbara bilder jag missat i min bloggfrånvaro. Er trädgård är ju helt underbar. Vilket staket och fina gångvägar och kryddträgården bara älskar jag. Så mycket inspiration och såååååå fint!!! Är glad att jag är tillbaka. Kraaaaam!

2009-07-02 @ 22:11:03
URL: http://colonialeast.blogspot.com
Postat av: Annika Larsson

Hej och tack! Besöker dig ofta och det blir många, många ggr till. Blir så inspirerad! Ni får det så fint!! Trevligt att titta in samt hjälpa till! Ett mycket bra val att skänka pengarna till katterna, tycker jag. Härligt att kunna hjälpa till på detta sätt. Förena nytta med nöje mao! Ha en härlig sommar!

2009-07-04 @ 08:24:50
Postat av: margit

Kul att titta på erat "grinbygge"... mycket snyggt!!!

2009-07-13 @ 16:45:09
URL: http://margitholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul att titta på erat "grindbygge"... mycket snyggt!!!

2009-07-13 @ 16:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0