Tjoho

Oj vad överraskad jag blev när jag gick in på Vi bygger hus och upptäckte att Humlebacken ligger i topp igen:) . Underbara Leena från Tosteberga snodde vår ledningsplats för ett tag sedan och jag trodde att hon skulle behålla den, men nu ligger bi i topp igen. Ännu roligare är att de 7 första bloggarna på listan är sådana som jag känner att jag har ett personligt förhållande till:) Det är kanske dags att läsa in sig hos övriga tre:)
Fast varfär finns inte Colonial East här?? Någon som kan förklara det?? Eller förresten: gå bara in och rösta, på den ni tycker bäst om!



Kommentarer
Postat av: Vivi

Grattis! Ni har ju så fint och har gjort så mycket runt omkring också! Och nu måste jag ju kolla igenom alla andra där, bra tips!

2009-07-14 @ 23:29:14
URL: http://vitasoltorp.blogspot.com/
Postat av: LEENA – By the sea i Tosteberga

Jaha...och varför länkar du till Colonial east och inte till mig? Bara för att jag är ett HOOOOOT, va? Ha, ha, ha!

Du, jag lärde mig ett bra uttryck från en boxningsfilm för många år sedan: "The champ always comes back in the end", eller nåt i den stilen. Jag lever efter det. Ha, ha!

Nä då, ni hör säkert hemmma där ni är, med ert vackra hus.



Kramkram

2009-07-16 @ 10:20:14
URL: http://bodelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0