Hus i närheten

Micke och jag var ute och gick. Jag kunde inte låta bli att ta lite bilder med mobilen på hus jag gillar:

Detta hus ligger ända nere vid stranden, från ovanvåningen ser de havet. Det är en gammal sommarstuga som är tillbyggd ett antal gånger. Så himla charmig tycker jag.

Denna ljuvliga funkislåda ligger också nära stranden på en jättestor tomt.

Här kan man nästan tror att Hans och Greta bor. Jättegulligt hus tycker jag.

Ännu en härlig sommarstuga.

Detta är kanske inte världens vackraste hus, men det har mycket charm tycker jag.

Många av de gamla stugorna ligger på stora härliga tomter.

Och till sist, ett riktigt favorithus. Det är stort och gammalt. Underbart tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Så många fina hus du visar. Jag giller det gamla vita charmiga. Kram

2009-03-18 @ 19:15:37
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/
Postat av: Lena

Har aldrig varit där ni bor, är det nära Vellinge så skulle jag ju kunna ta mig en titt när jag ska hälsa på Jea på Blomsterkompaniet.



Underbara hus du visar, jag var i vår stuga igår men jag längtar redan tillbaka, det är ett riktigt lyckopiller!



Kram/L

Postat av: Lisa

Vilken härlig promenad! Vilka fina hus ni omger er med - men ert är absolut det finaste!!!

Lisa

2009-03-18 @ 20:45:14
URL: http://lisastorp.blogspot.com
Postat av: Magdalena

Tänk, ett precis exakt likadant inlägg har jag funderat länge på att göra :) Finns så mycket fina hos runt omkring i mina kvarter, fast jag ska vänta tills det blir grönska och sedan hoppas att inte husägarna tror att man har något fuffens för sig när man springer omkring m kameran ler

Tack för titten!

kram,

Magdalena :)

2009-03-18 @ 21:06:24
URL: http://www.magdalenashem.blogspot.com
Postat av: Anonym

Gillar absolut det sista huset...



Kram Anne

2009-03-18 @ 22:19:59
Postat av: Willewira

Ett av mina största nöjen så fort vi är ute och åker eller går i nya områden är att spana in husen.

Hur de ser ut, vilka bygglösningar, fönster, verandor etc... de har.



Man hittar alltid små guldkorn här och var...

Du har hittat flera. :)



Härliga bilder från havet du visar. Det är väl det enda jag riktigt saknar... havet.

Tur vi har många sjöar runtomkring...även om det inte går att jämföra med havet.



Ha det så gott!!

Kram Willewira

2009-03-18 @ 22:46:27
URL: http://morkarinstappa.blogspot.com
Postat av: Inspirera Mera

Vilka fina hus du har i din omgivning!

Kram Sandra

2009-03-19 @ 15:15:13
URL: http://inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0