På tal om torsdagstema

Jag har ju tyckt att det är jättekul med trädgårdstemat och det är många med mig som tycker att vi ska fortsätta.
Handplockat, som drog igång det hela säger så här:

I dag hade jag tänkt mej fortsättningen på trädgårdsutmaningen.. tanken är att vi kör trädgårdstema första torsdagen i varje månad... så många av Er som deltagit i februari utmaningen ville fortsätta SÅ: första torsdagen i april kommer upplägget.

Så nu kör jag också så: FÖrsta torsdagen i varje månad=trädgård. Det behöver ju inte betyda att det inte blir trädgård för resten också, men just nu siktar jag på april:)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jättesnygg monter ni har. Kanske det blir lite mera fart när det är helg, för den varar väl över helgen?



Ja, trädgårdstemat har jag antagit, men jag gjorde ett redan igår. Men - bra idé!

Egentligen skulle man kanske ha ett "vårtecken-tema" någon dag i veckan? Vårtecknen är ju väldigt få - i alla fall i mina trakter här i Storstan.

Men i har väl full vår nere hos er?



Fortsatt lycka på mässan!

Kram

Lisa

2009-03-06 @ 08:13:34
URL: http://lisastorp.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Jag drömde om dig inatt... :) FAst du hade tagit skepnad av en arbetskamrat. HOn hävdade att hon var du, och att ditt hus var hennes. FAst det låg här, i SThlm. Hmmm... Jag tyckte att det var mycket märkligt allting. Det var skönt när jag vaknade. Gillar inte när livet är sådär förvirrat. :) Trevlig helg!

2009-03-06 @ 16:40:23
URL: http://skrivarmamma.blogspot.com/
Postat av: Malin

Jag ska försöka haka på även om jag inte är någon "trädgårdstjej" så är jag ju en "mattjej" och går här och drömmer om en kryddträdgård...tordagstema kan kanske få iogång mig, men det blir nog med matinriktning (och en del om mina misslycknaden...)

Trevlig helg

/Malin

2009-03-06 @ 17:02:41
URL: http://twoswedishcottages.blogspot.com/
Postat av: c design

Lycka Till på mässan ! Montern ser jättefin och inbjudande ut! Låter också lite lockande med trädgårdstemat! Ha en skön helg! Kram fr C

2009-03-07 @ 09:19:02
URL: http://cde-sign.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Det är klart vi fortsätter, kunde inte sista torsdagen, men så är det ibland.'Skall bli kul! Har massor av bilder på trädgården, bara svårt att välja.

Oh vad jag längtar efter vår nu!! snöblask utanför fönstret just nu, men snart är den här!! Våren

Kram Torprosen

2009-03-08 @ 16:15:14
URL: //http://torprosen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0