Utmaning

Från Lundinskan:
Maria vill gärna veta mer om oss som ofta är på hennes sida och snurrar, och det kan man nog säga att jag är!


SKOR: Gärna klackar!
SNEAKERS: nej tack
JEANS:jadå, gärna blå eller svarta
T-SHIRT: hellre linnen
UNDERKLÄDER: alltid bara svarta eller vita
VÄSKA: Älskar väskor men har svårt att hitta snygga.. har antingen min Mulberry, köpt i Thailand:) eller tygväskor i olika färger.
PLÅNBOK: Svart skinn, alltid tom på pengar, hur går det till???
SOLGLASÖGON: ALLTID
KLOCKA: Fick en klocka när Micke var i Schweiz förra året, den har jag alltid.
SMYCKEN: mer guld åt folket!
TV: Inredningsprogram och SÅ ska det låta:)
MOBILTELEFON: Sony Ericsson
MP3: NEJ
DATOR:Snart en ny!
SMINK: Inte så mycket. Blev kär i id bare mineral för ett par år sedan, och så lite på ögonen och så är man klar..
ANSIKTSKRÄM: Ibland, inget särskilt märke
DEODERANT: Ldb, massor
TANDKRÄM: Just nu ACTA
SCHAMPO/BALSAM: olika
TVÅL: Dove
PARFYM: sällan, men OM jag har parfym blir det gärna Sarah Jessica Parkers Lovely
MINERALVATTEN: Kallt spruttelvatten direkt från kylskåpsdörren, lyx på hög nivå!
VIN: BARA RÖTT!
DRINK: gärna friska med mycket is (t.ex.Mojito ellerfuskCaipiringa med vodka)
BRÖD: Allt bröd är GOTT, nästan
MAT: JA, tyvärr är jag tokig i mat!
GLASS: NEJ, absolut inte.
GODIS: Allt möjligt, choklad, lösgodis, lakrits... ååå nu blev jag så sugen
SÄNG: Hästens (bästa köp vi har gjort)
LAKAN: Oftast Lexington eller Himla
FRISÖRSALONG:syrran klipper!
DAGSTIDNING: Sydsvenskan
MAGASIN: Heminredning och trädgårdstidningar. Allra gladast blir jag när Drömhem& Trädgård landar i brevlådan!

Skickar utmaningen vidare till alla som läser här. Blir jätteglad om någon nappar. Framför allt ni som inte har blogg, ni kan lägga in den som kommentar så lägger jag ut den som en presentation av er här på bloggen!

Kommentarer
Postat av: Trasia

Listan finns nu på min blogg med.

2009-05-28 @ 22:08:18
URL: http://trasia.blogg.se/
Postat av: maria

Ja du ser, alltid lär man sig något nytt.



Bara svarta och vita trosor minsann;)



Hästens, vi tycker åxå att det är den bästa investeringen vi gjort. Sover som gudingar där!



Tack sötis för att du ville vara med.



Kramis

2009-05-28 @ 22:56:23
URL: http://lundinsnyahus.blogspot.com
Postat av: Vivi

Hej! Klart vi nappar när du kommer med så roliga saker! Ha en skön helg! Nu finns min lista på min blogg!!

2009-05-29 @ 08:50:56
URL: http://vitasoltorp.blogspot.com/
Postat av: Nilla

Hej, jag tittar in på din fina blogg allt som oftast! Ha en fin helg.

2009-05-29 @ 09:32:48
URL: http://tankebubblor.blogg.se/
Postat av: Caro / Karlsebakken 37

Ja, i helgen blir det Malmö! Som jag skrev på FB så kommer jag att ha bilen full med folk och vi vill ju inte tömma rosélagret...! Dessutom vill jag ha dig för mig själv när jag kommer på besök, haha! :)



Tack ändå för inbjudan och lyckas jag skaka av mig de andra så ska du inte se bort ifrån att jag kanske svänger inom...! Eller så tar vi det nästa gång jag kör söderut, det blir ju lite då och då.



Ha en härlig pingsthelg nu, stooor kram C!

2009-05-29 @ 10:39:26
URL: http://www.karlsebakken37.blogspot.com
Postat av: Lena

Javisst var det kul! Just nu känns det som strunt samma med anonymiteten!

Påslakanen, ja. Jag har inga dyrbara högkvalitetslakan att jämföra med, bara mammas och mormors gamla broderade som ju i och för sig håller rysligt skön kvalitet. De vi har är ganska kraftiga i kvaliteten och vävda i strukturen. Kvaliteten motsvarar definitivt priset åtminstone. Du får väl komma hit och känna på dem...?!



Kram/Lena

Postat av: Fia

Hej Viveka!

Du undrade om det de gick att filma med Canon Power Shot och vist kan man de, kvalitén blir kanske inte den bästa men med ett bra minneskort räcker de nog ganska läng.

Kul och lite avslöjande det här med listan, de hakar jag på. Ska försöka få ut en på Bloggen i eftermiddag.

Ha en trevlig helg

Fia

2009-05-29 @ 14:14:16
URL: http://ensaligrora-fia.blogspot.com/
Postat av: Lillasyster P

Ha ha ha, vad jag skrattade åt din deo-kommentar!!!

2009-05-29 @ 16:07:26
Postat av: Idéverkstan

Rolig utmaning - jag antar den med!



Trevlig helg!

Lisa

2009-05-29 @ 17:01:26
URL: http://www.ideverkstaden.blogspot.com
Postat av: Malin Winbladhl

Jag ser att många är förtjusta i klackar, själv har jag just köpt mig mitt första par vid 45;-)

Trevlig helg

/Malin

2009-05-29 @ 17:59:51
URL: http://twoswedishcottages.blogspot.com/
Postat av: Petronella

Ja jösses. Han hade scannat in en bild på mig som 18-årig hottentott!

2009-05-29 @ 18:50:12
URL: http://tinnarochtorn2.blogspot.com
Postat av: Charlottas hemmaplaner

Hej!



Kul att läsa lite info om dig. Vi har mycket mer än tvålen gemensamt...



Kram och trevlig helg!



//Charlotta.

2009-05-29 @ 19:48:11
URL: http://hemmaplaner.larssonslounge.se/
Postat av: Christel alias Snäckan

SKOR: snygga! Gärna röda

SNEAKERS: ok, guldsneakers om det är på jobbet ;-)

JEANS:ofta - blå, mörka

T-SHIRT: piké, inte t-shirt

UNDERKLÄDER: alltid bara svarta eller vita, basic - enkla

VÄSKA: matchande med skorna

SOLGLASÖGON: nej

KLOCKA: Aldrig - mobilen fungerar bra

SMYCKEN: enkelt med STORA stenar. Vitt guld.

TV: Aldrig! Hr inte sett på TV på 6 år! :-0

MOBILTELEFON: Sony Ericsson (jobbets)

MP3: NEJ

DATOR:Dell på jobet - superskön, hemma HP-OK

SMINK: Mascara varje dag. Ok utan dock

ANSIKTSKRÄM: borde nog

DEODERANT: Ldb Green Tea

TANDKRÄM: olika

SCHAMPO/BALSAM: olika

TVÅL: Dove

PARFYM: Eternety - skulle inte kunna gå ut utan!

MINERALVATTEN: never - endast kranvatten

VIN: till vardags

DRINK: Dry Martini - helt kart

BRÖD: ALLÄTARE

MAT: är livet!

GLASS: gott

GODIS: endast choklad - on mass!

SÄNG: Continental - superskön!

LAKAN: satin - alltid!

FRISÖRSALONG:nere i Karsson huset! :-)

DAGSTIDNING: Metro

MAGASIN: drömhem & Tädgård, Allt om trädgård och Hem ljuva hem!

2009-05-29 @ 23:07:29
URL: http://www.snackhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0