Missat rekord..

Jag upptäckte för ett tag sedan att min besöksräknare bärjade närma sig 300 000 besök, och tänkte att jag skulle fira det när det slog över.. tji den, jag missade det.. nu är det redan 301 658... Helt sjukt roligt!!!
Även om jag inser att många av de är samma besökare som kommer tillbaka ganska ofta, så tycker jag ändå att det är fantastiskt. Över 300 000 ggr har ni klickat er in på min sida. jag bugar och bockar och ska försöka leva upp till detta intresse i fortsättningen också. Det är lite svårt ibland bara, min blogg var ju en byggblogg, och nu är huset färdigbyggt... men jag fortsätter att skriva lite när andan faller på, och det verkar ju som om ni är ett gäng som hänger med.
kram på er alla och tack för att ni ständigt kommer tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Livet på Vestergård

Grattis till så många besökare! Så fint ni har det i ert hem. Ha en bra start på ny vecka!

2009-11-29 @ 22:20:22
URL: http://www.livetpavestergard.blogspott.com
Postat av: Tina

Viveka, minns du när det närmade sig 100 000-strecket? Det var stort och det känns som det inte alls var länge sedan. Du har gjort och gör ett fantastiskt arbete med din blogg, och det har blivit en härlig vana att titta in här (minst) en gång om dagen. Tack för alla inlägg!

2009-11-29 @ 22:21:49
URL: http://www.karlsonhus.se
Postat av: Brunkullan med mosipperötter

Så kul med repotage igen, och grattis till alla besök:)



Advent! Äntligen! Har längtat så jag knappt fattar att vi är där:) Så fint du gjort.



Gillar all belysning också:)

Susanne

2009-11-30 @ 07:32:47
URL: http://www.fantastiska-fyran.blogspot.com
Postat av: Vivi

Hej! Och vad kul, grattis! Kram Vivi Soltorp

2009-11-30 @ 08:23:57
Postat av: Willewira

Ett stort Grattis!!!



Jag är inte ett dugg förvånad... klart man kommer hit igen och igen och igen... :)



Och det vore inte kul om du slutade blogga för att ni är färdigbyggda. Gör inte det!! Alltid lika trevligt att besöka dig.



Ha en skön vecka!

Kram

Willewira

2009-11-30 @ 09:32:52
URL: http://willewiras.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0