Fotbollsfrun vill ha fler meter

Fotbollsfrun vill ha pengar till fler meter simning. Det låter helt galet, men så är det. Själv har jag köpt 20 meter. Alla pengar går till Barncancerfonden. Så här skriver hon på sin blogg:
-----------------------------
Den 7 augusti ska jag simma 1,8 kilometer, från Kattrumpan till Kalmar slott.

Tanken är att jag ska samla in pengar till Barncancerfonden

Vill ni hjälpa mig?

För tio kronor kan ni köpa en meter av loppet.

Målet är självklart att sälja alla 1800 meter och på så sätt samla in 18000 kronor.

Alla som är med och köper meter får sitt namn/företag presenterat på bloggen samt en länk (vill man vara anonym går det också bra)

Maila mig på [email protected] och ange namn, hur många meter du vill köpa samt eventuell länk.

-----------------------------------

 

 

Köp ett par meter själv vet jag!!

 


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys Designa sko tävling.

Börjar närma mig finalplats och vinner jag pris delar jag på vinsten



http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte

Postat av: Jose Garcia

Bra blogg :)

2010-08-06 @ 12:19:37
URL: http://ejercicios-bajar-peso.blogspot.com/
Postat av: erika

Skulle så gärna vilja veta märket på er ytterdörr? Den är verkligen jättefin:)

2010-08-06 @ 13:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0