Spänd och nervös :)

I morgon kommer vårt första hus att levereras. Det första hus som vi är säljare till, där vi har varit med hela vägen från tanke till handling, från idé till beställning. Det är en fantastisk upplevelse att få vara med när människor förverkligar sina drömmar och bygger sitt hus. Det är nästan lika kul som det var att bygga själv.

Huset är en glasmästarvilla, nästan som denna, fast med balkongen flyttad till baksidan och glasverandan på andra kortsidan. Jag tycker att det är ett fantastiskt hus och det kommer att passa perfekt på den tomt där det ska ligga.

I dag är vädret perfekt för husleverens, någon minusgrad och strålande sol, hoppas att det håller i sig till i morgon.
Och så håller jag tummarna för att allt ska gå smidigt vid stomresningen, och att kunden får sitt drömhus.

Kommentarer
Postat av: Pappa/Svärfar

Håller alla tummar för er i morgon!!!

2010-12-12 @ 11:56:12
Postat av: Maleviks Rosenträdgård

WOOW........Vilket Underbart hus :)



missa inte



P

A

R

T

Y

T



Välkommen att vara med :)

Håkan

Postat av: Aggie

Mennnn... va kul!



Jag har faktiskt tänkt på det emellanåt, ända sedan du berättade att ni sålt 5 (var det väl?) hus, men inte levererat något ännu (= då, när du skrev det).



Det var riktigt roligt att höra att nu är det på väg. Och ett så otroligt vackert hus ni sålt sen......mmmmm.....underbart!



Hoppas att allt går geschwindt nu. Både ni och vi verkar ha haft osedvanligt mycket flyt när vi byggde våra hus. Hoppas det bli så nu också!



Kram och lycka till!



p.s. jag har inga andra amaryller på gång.....det blir tomt i fönstret till jul....attans också!....d.s.

2010-12-12 @ 18:27:46
URL: http://www.snackskalsdalen.blogspot.com
Postat av: Jennie

Så kul! Och jag säger det igen; det måste vara fantastiskt att få köpa sina hus av så engagerade och estetiskt duktiga säljare som du och Vivi!

2010-12-12 @ 20:10:48
URL: http://skogslunden.blogspot.com
Postat av: Petronella

Lycka till som attan! Kramar

2010-12-13 @ 00:26:15
URL: http://tinnarochtorn2.blogspot.com
Postat av: Lisette

Hej!



Jag kontaktar dig för att jag finner din blogg mycket intressant och välorganiserad. Jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med dig angående ett eventuellt samarbete! Hör gärna av dig via mail så kan vi prata vidare.



Med vänliga hälsningar,

Lisette

2010-12-14 @ 01:51:57
Postat av: Marie från Classic Style

oj va roligt att rita hus !! woaw , detta röda e fint men såg även det andra huste i annat inlägg, det eju gööörsnyggt..trevlig jul

2010-12-15 @ 22:57:46
URL: http://www.dreamlifeincity.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0