Borta bra men hemma bäst..

Visst är det så, hur kul och spännande och fantastiska resor man än åker på, nog är den bästa stunden när man kommer hem. Vår Frankfurt-tur var lyckad, Katta hittade en hel del roliga saker som kanske kommer att finnas "i en butik nära dig" nästa jul eller så. För så god framförhållning måste man ha som grossist. Vi åkte hemifrån kvart i sex i går morse


Här har vi landat i Frankfurt och väntar på tågt mot mässan.

Katta i en av alla montrar vi besökte. Man får ju inte fota på mässan egentligen så det blev inte så många bilder..

Vårt hotellrum

Utsikten från hotellrummet åt ena hållet,

och åt andra hållet.

När vi skulle hem igen stannade vi på en irländsk pub och tog ett glas vin och lite mat innan vi åkte till flygplatsen.

Skål!

Kommentarer
Postat av: Agneta

Skål och välkommen hem igen!



Jag bloggar på men får nog snart göra ett allmänt upprop på ming blogg om det här med att jag inte klarar av att komprimera mina inlägg så det blir liksom "lagom", du vet.....

Jag har en förmåga att göra det enkla fruktansvärt svårt ibland.



Det låter så härligt med mässa, men det är hemskt också, varmt, torr luft, fullt med folk där man själv vill titta extra, eller hur......?



Ha det!

Agneta!

2010-02-16 @ 19:40:09
Postat av: Agneta

Alltså, ett tillägg, jag är avundsjuk.....men det förstod du säkert!

Aggie

2010-02-16 @ 19:41:10
Postat av: Katarina Wettermark

hmm vad glad jag blev av alla bilder på mig .. inte kul :-(

2010-02-16 @ 20:12:37
URL: http://hemohav.blogspot.com
Postat av: Katarina Wettermark

hmm vad glad jag blev av alla bilder på mig .. inte kul :-( usch inte snällt...tror jag går in i garderoben o blir kvar...

2010-02-16 @ 20:15:46
URL: http://hemohav.blogspot.com
Postat av: House of Jammi - blogg och webshop

Skål på dig! Så roligt att vara på Frankfurt-mässan.



Missa inte TÄVLINGEN på min blogg.

2010-02-16 @ 20:16:36
URL: http://houseofjammi.blogg.se/index.html
Postat av: Mamma

Det ser ju faktiskt riktigt trevligt ut! Och Katta ser ju alltid bra ut...

Kram, Mamma

2010-02-16 @ 21:03:49
URL: http://tjernhus.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej Vivan...välkommen hem.



Verkar som om ni haft en najs tripp. Varför vill Katta gömma sig i garderoben??? Jag har sett/träffat henne live, och det var ju inge fel på henne om en så säger:)



Du V... är det svart nagellack du har? Shit så poppig du va da!..... ;-)



Kram Majsan

2010-02-16 @ 21:24:50
URL: http://lundinsnyahus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0