Förra våren

Provade att göra ett bildspel från mina vårtecken förra året, det kommer här:



Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh, så härligt!!! Var det rökt horngädda man såg på "konglig-dansk-fatet?

Ja, nu längtar man verkligen till våren!

På Sydsvenskans väderkarta idag var halva Skåne ljusgrönt, vilket betyder mellan 0 och 5 plusgrader, så vi kan kanske börja hoppas?

Kram, Mamma!

2010-02-05 @ 11:13:57
URL: http://tjernhus.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åh, så härligt att få se dina vårtecken! Det är precis vad vi behöver nu!

HÄr lyser dock solen i Sthlm idag och det töade rejält igår...! LIiiite vårkänning har jag nog idag!

Ha en härlig helg!

Lisa

2010-02-05 @ 12:20:08
URL: http://lisastorp.blogspot.com
Postat av: Aggie



Så fina bilder! Jättefina, verkligen!



Men jag måste också säga att jag är våldsamt imponerad av ditt bildspel.....!



Du är inte bara mor och yrkeskvinna, du kan både fotografera OCH göra bildspel! Jag är grymt imponerad och lite avundsjuk (inte missunnsam, utan avundsjuk) på att du får till det så bra!



Hej svejs och trevlig helg

Agneta!

2010-02-05 @ 17:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0