Bord och bänkar

Jaha, sommaren går snabbt och jag har inte bloggat knappt någonting... Inte för att jag inte har haft tid, mer för att jag inte har haft inspiration. Men nu blir det höst och jag tror att inspirationen kommer att komma lite tillbaka... Vi hoppas på det.
Micke byggd ju bänk i mitt förra inlägg. Sedan dess har han också gjort ett bord. Bordet är klart och vi har använt det ganska mycket (när det inte har regnat..) men jag har fortfarande ingen bild på det när det är klart. Men några på hur det kom till har jag.










Fler bilder kommer, med färdigt bord!

Kommentarer
Postat av: Aggie

Shit så snyggt - sånt vill jag ha! Heder åt den karln!

Kramar fr Aggie

2011-08-16 @ 22:59:42
URL: http://www.snackskalsdalen.blogspot.com
Postat av: Mamma/Mormor/Svärmor

Ja, han är hur duktig som helst! En ny grind till oss har han också gjort! Det är guld att ha en sådan svärson!

Kramar!

2011-08-16 @ 23:56:19
URL: http://tjernhus.blogg.se/
Postat av: Robrohuset

Love it :-) Gleder meg til å se den ferdig :-)

2011-08-17 @ 08:26:35
URL: http://www.robrohuset.blogspot.com/
Postat av: Vivi

SNYGGT!!! Heja Micke! Kram på er/Vivi

2011-08-17 @ 10:27:15
Postat av: Marcus

hej!

grymt snyggt bord, har en tanke på att bygga ett sånt till matbord när vi byggt klart vårat hus. Det råkar inte finnas en ritning på det? :)
Trevlig blogg med mycket inspiration!

Mvh Marcus

2012-07-17 @ 16:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0