Bröllopsmässan

I helgen är det bröllopsmässa i Malmö och igår fick jag ett roligt samtal om det. Det var Jeanette som har den fantastiska blomsterbutiken Blomsterkompaniet i Vellinge som ringde.

Hon berättade att hon skulle ha en monter på mässan och att hon ville ha några riktigt personer att göra brudbuketter till. Och så hade hon bestämt sig för att ta några bloggare och låta oss designa en brudbukett var, så som den skulle se ut om vi gifte oss idag. Det ska bli kul att se hur min blir:).
Är ni sugna att gå på bröllopsmässan i Malmö i helgen kriv ut rabattchecken nedan och spara 50 kronor på inträdet.

 

Jag lovar att visa bilder på buketterna sedan:)

Och så har vi snart avgort tävlingsvinnaren. Det var banne mig inte lätt, sååå många bra motiveringar!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor/Svärmor

Ja, det ska bli spännande att se hur din brudbukett blir! Den lär nog inte bli lik den du hade "i verkligheten"!

Kram!

2011-02-02 @ 18:41:04
URL: http://tjernhus.blogg.se/
Postat av: Sigrid

oj vad skoj! Ska absolut slå ett kik i hennes monter när jag är där :) Är avundsjuk på dej må ja säga!



/Sigrid

2011-02-02 @ 19:42:54
URL: http://sigridkarlsson.wordpress.com
Postat av: Sandra H

MEN har jag vunnit första pris? Tack fina ni för att ni tyckte om min motivering. :-) Jag är så glad!!



Kram Sandra



2011-02-08 @ 11:16:15
URL: http://www.projektvilla.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0