Hem- och Villamäsan i Malmö

Nästa torsdag drar Hem- och Villamässan i Malmö igång. Vi kommer att vara där som representanter för KarlsonHus. Det är exakt tre år sedan vi stod på mässan första gången, och då träffade vi vår allra första huskund första gången. Deras hus har ännu inte börjat byggas, för de har haft maximal otur med överklagat bygglov och annat. Men nu till sommaren kommer bygget att påbörjas och det känns lite extra eftersom det är vår allra första kund.

Ni hittar oss i monter B:394, välkomna dit!


Kommentarer
Postat av: Aggie

Någon av de första gångerna visade du bilder från er monter och ni (Micke....) snickrade så fint och gjorde montern jättefin. Du var nog arbetsledare tror jag. Och jag skrev inte: som vanligt, det gjorde jag inte.

Tack för mailet om hur man/ni följer upp ett husbygge. Så vill man ju ha det när man bygger, största lyxen av allt om det finns engagemang med och uppföljning, tror jag kan vara största lyxen för alla!

Bra väder för inomhusmässa eller hur.

Kramar och lycka till!

Aggie

2011-02-24 @ 14:03:16
URL: http://www.snackskalsdalen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0